رئیس موبایل سامسونگ به مهندسان گفته است که گلکسی Z فولد سال آینده را 7 باریکتر از گلکسی اس 24 اولترا بسازند، ابعاد دقیق آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

رئیس موبایل سامسونگ به مهندسان گفته است که گلکسی Z فولد سال آینده را 7 باریکتر از گلکسی اس 24 اولترا بسازند، ابعاد دقیق آن نیز به اشتراک گذاشته شده است.

Galaxy Z Fold 6 دارای فریم کمی نازک‌تر است و در عین حال سبک‌تر از نسل قبلی پرچمداران تاشو است، اما مدیر بخش موبایل سامسونگ، TM Roh، ظاهراً برنامه‌های بزرگی برای Galaxy Z Fold 7 در سال آینده دارد. ظاهراً مدیر اجرایی به مهندسان گفته است. تا گوشی آینده را باریکتر از گلکسی اس 24 اولترا بسازد و آن را به شیک ترین گوشی هوشمند تاشوی که این شرکت تا کنون عرضه کرده تبدیل کند. متأسفانه، آنقدرها هم که به نظر می رسد ساده نیست، و اشکالات مختلفی برای نازک کردن فوق العاده دستگاه ها وجود دارد.

Galaxy Z Fold 7 می‌تواند به نازکی 7 نانومتری در صورت تا شدن، 58 درصد نازک‌تر از Galaxy Z Fold 6

ضخامت گلکسی زد فولد 6 در صورت تا شدن 12.1 میلی‌متر است که آن را تا حدودی حجیم می‌کند، اما این ماهیت چنین گوشی‌های هوشمندی است که با طراحی منحصر به فرد لولا و نمایشگرهای متعدد کار می‌کنید. با این حال، بر اساس وب سایت جمع‌آوری اخبار Naver، سامسونگ در حال کار بر روی راهی است تا اطمینان حاصل کند که ضخامت گلکسی Z Fold 7 از 7 میلی‌متر تجاوز نمی‌کند و آن را باریک‌تر از Galaxy S24 Ultra می‌کند. فرضیه پشت این تغییر طراحی می تواند این باشد که مشتریان سال آینده احساسی نسبت به دستگاهی داشته باشند که اندازه گوشی هوشمند «آب نبات» را دارد، استفاده از یک دست را ساده می کند و تجربه ای را ارائه می دهد که کمتر خسته کننده است.

نازک‌تر کردن Galaxy Z Fold 7 همچنین به این معنی است که سبک‌تر می‌شود، اما این تغییرات با اشکالات عمده‌ای همراه است. به عنوان مثال، مهندسان سامسونگ باید راه حل خنک کننده را اصلاح کنند، زیرا اکنون فضای کمتری برای کار در هنگام استفاده از یک اتاقک بخار سنتی وجود خواهد داشت. علاوه بر این، ممکن است شرکت مجبور شود ظرفیت باتری را به خطر بیندازد، زیرا دستگاه‌های نازک‌تر معمولاً با سلول‌های کوچک‌تر عرضه می‌شوند. با این حال، سامسونگ می‌تواند همان رویکردی را که OnePlus با فناوری «باتری یخچالی» خود انجام داد، اتخاذ کند.

این باتری‌ها دارای مواد سیلیکونی کربنی هستند که چگالی انرژی بالاتری دارند بدون اینکه به ضخامت گوشی هوشمند آسیبی وارد شود. با این حال، اگر در نازک‌تر کردن Galaxy Z Fold 7 شکست‌هایی بیش از پیشرفت‌ها وجود داشته باشد، TM Roh احتمالاً توسعه را متوقف می‌کند و اجازه می‌دهد گوشی هوشمند پرچم‌دار تاشو سال آینده کمی ضخیم‌تر از هدف مورد نظر باشد.

منبع خبر: Naver

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل