فیلم با کیفیت بالای هوش مصنوعی Final Fantasy IV می تواند برای یک اقتباس رسمی بگذرد

فیلم با کیفیت بالای هوش مصنوعی Final Fantasy IV می تواند برای یک اقتباس رسمی بگذرد

یک فیلم Final Fantasy IV با کیفیت بالای هوش مصنوعی اخیراً به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، و آنقدر خوب است که می تواند برای اقتباس رسمی بگذرد.

(اسپویلرهای لایت فاینال فانتزی IV از قبل پیدا خواهد شد. اگر چند ساعت اول بازی را تجربه نکرده اید، از خواندن خودداری کنید.

فیلم که توسط همان کاربر ساخته شده است یک فیلم قبلی Final Fantasy VI AI، رویدادهای ابتدای بازی تا سیسیل به یک پالادین تبدیل می‌شود و به بینندگان نگاهی به چند تفریح ​​بسیار دقیق از سیسیل، رزا، کاین، ریدیا، کین، ادوارد، تلا، یانگ، پالوم و پوروم می‌دهد. در حالی که حتی در یک نگاه مشخص است که این یک فیلم ساخته شده با هوش مصنوعی است، اما هنوز هم قابل توجه است که چگونه شخصیت ها و رویدادهای کلاسیک سری اسکوئر انیکس را به تصویر می کشد.

برخلاف قسمت ششم این سری که فقط چند بار بازسازی و پورت شد، Final Fantasy IV یک بازسازی کامل سه بعدی را دریافت کرد که در ابتدا روی Nintendo DS منتشر شد و سپس به سیستم‌های بازی دیگر منتقل شد. بازسازی سه‌بعدی مکانیک‌های جدید گیم‌پلی، سینماتیک CGI، و صحنه‌های برش صدا را معرفی می‌کند که جان تازه‌ای به کلاسیک می‌بخشد.

کسانی که به دنبال تجربه‌ای معتبرتر هستند، می‌توانند Final Fantasy IV Pixel Remaster را بازی کنند. این ریمستر روی رایانه‌های شخصی، کنسول‌های پلی‌استیشن، و نینتندو سوییچ در کنار ریمسترهای دیگر ورودی‌های دوبعدی این سری در دسترس است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل