اخبار روزفناوری

Hitman World of Assassination با حضور کانر مک گرگور پایگاه بازیکنان بزرگی را جذب می کند

Hitman World of Assassination با حضور کانر مک گرگور پایگاه بازیکنان بزرگی را جذب می کند

برای کسانی که عاشق کاوش در دنیای مخفی کاری و ترور هستند، HITMAN World of Assassination دارای یک ماموریت کاملاً جدید است که در آن می توانید نماد Conor McGregor را در بازی مشاهده کنید. این همکاری مدتی است که منتشر شده است و تا 29 ژوئیه در دسترس خواهد بود. فوق العاده محبوب است و بیش از 150000 بازیکن را به بازی جذب کرده است.

کانر مک گرگور در بازی به عنوان یک مبارز ورزشی رزمی و مولتی میلیونر، The Disruptor ظاهر می شود. نه تنها صدای او را در بازی دارد، بلکه شخصیت شبیه او را نیز دارد. این ماموریت به صورت رایگان از طریق بسته شروع رایگان و به عنوان یک هدف گریزان در دسترس همه بازیکنان است.

The Disruptor در مقایسه با دیگر اهداف Elusive در بازی بسیار محبوب است. همانطور که وجود دارد، روزانه 150000 بازیکن در تلاش هستند تا راه خود را در بازی باز کنند تا او را از بین ببرند. این آمار توسط توسعه‌دهنده بازی‌های مستقل، IO Interactive، مسئول امتیاز بازی Hitman آمده است.

در حال حاضر، تنها 47 درصد از بازیکنانی که این ماموریت را انجام داده اند، با موفقیت The Disruptor را حذف کرده اند. بسیاری از بازیکنانی که این ماموریت را به پایان رسانده‌اند، به‌جای ترور مستقیم او، به نبرد تن به تن رفتند تا کل تجربه را به دست آورند. 27 درصد از بازیکنان شرکت در دوئل قفس با The Disruptor را انتخاب کردند که اگر به درستی انجام شود، ماموریت کامل می شود.

سریع‌ترین زمان اجرا برای این ماموریت در 15 ثانیه است، و به سختی به The Disruptor فرصت می‌دهد تا قبل از اینکه برای همیشه از زمین خارج شود، سخنرانی خود را انجام دهد. با این حال، برخی از بازیکنان تصمیم گرفته‌اند کمی بیشتر با آن سرگرم شوند، و برخی نیز تصمیم گرفته‌اند بیش از 16 ساعت دردناک را برای خلاص شدن از شر The Disruptor وقت بگذارند.

IO Interactive یک گرافیک اطلاعاتی منتشر کرد که شامل تمام جزئیاتی است که باید در مورد نحوه کشته شدن The Disruptor در تجربیات Hitman III افراد بدانید. برخی از عجیب‌ترین راه‌ها برای کشتن او شامل استفاده از یک جفت هدفون، یک تبر جنگی و اردک رنگ پریده است.

امروز، IO Interactive یک DLC پولی به نام The Disruptor Pack منتشر کرده است. این شامل The Ostentatious است که به بازیکنان امکان دسترسی دائمی به Elusive Target، برخی لوازم آرایشی کاملاً جدید برای Freelancer Safehouse و سه آیتم جدید را می‌دهد. این همچنین فصل The Season of the Disruptor است، جایی که محتوای جدید HITMAN World of Assassination در هفته‌های آینده منتشر خواهد شد، از جمله چالش‌ها و قراردادهای کاملاً جدید.

برای کسانی که می‌خواهند بسته Disruptor را در اختیار داشته باشند، می‌توانید آن را اکنون با قیمت 4.99 دلار / 3.99 پوند خریداری کنید که در هر پلتفرمی موجود است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا