اخبار روزفناوری

فروش بازی های ویدیویی در بریتانیا در نیمه اول سال 30 درصد کاهش یافت

فروش بازی های ویدیویی در بریتانیا در نیمه اول سال 30 درصد کاهش یافت

جای تعجب نیست که فروش بازی های ویدیویی در سراسر جهان کاهش یافته است. بریتانیا تنها بازاری نیست که شاهد افت شدید است، زیرا اروپا نیز افت شدیدی را در خریدهای کنسول، به خصوص برای Xbox. در نیمه اول سال مالی در بریتانیا، فروش بازی های ویدیویی به میزان قابل توجهی 30% کاهش یافته است.

بسیاری از مردم می‌دانستند که چالش‌های بیشتری وجود خواهد داشت، زیرا در نیمه اول سال 2024 در مقایسه با سال 2023 بازی‌های «هیت‌شده» زیادی وجود نداشته است. طبق آمار منتشر شده توسط انجمن خرده‌فروشان سرگرمی، فروش بازی‌های فیزیکی و فیزیکی بازی‌های ویدیویی دیجیتال 29.4% کاهش یافته است.

علی‌رغم کاهش شدید فروش، فروش بازی‌های ویدیویی همچنان به‌طور قابل‌توجهی بالاتر از فروش موسیقی بود که شامل وینیل، سی‌دی و دانلود می‌شود. اگرچه این فروش ها پخش موسیقی را حذف نمی کنند. در حالی که فروش موسیقی نسبتاً پایین است، اما نسبت به سال گذشته 7.9 درصد افزایش یافته و به 163.8 میلیون پوند رسیده است.

فروش بازی های فیزیکی با کاهش 40 درصدی نسبت به سال گذشته به 111.7 میلیون پوند رسیده است و دانلودهای دیجیتالی با کاهش 23 درصدی به 263.9 میلیون پوند رسیده است. عوامل زیادی می توانند باعث کاهش فروش شوند، که بیشتر آن به بازی های ویدیویی نسبت داده می شود که برای بسیاری از مردم بسیار گران هستند. علاوه بر این، بازی‌های دیجیتال اغلب ارزان‌تر هستند و می‌توان آن‌ها را در وب‌سایت‌های شخص ثالث با تخفیف قابل توجه خریداری کرد.

«نیمه اول سختی برای تجارت بازی‌ها با کمبود نسخه‌های پرطرفدار بود، اما ما برای نیمه دوم، زمان سنتی عرضه‌های پرفروش، خوش‌بین هستیم.» سرگرمی کیم بیلی مدیر عامل انجمن خرده فروشان.

با بازی هایی مانند بازسازی Silent Hill 2، Super Mario Party Jamboree، Call of Duty: Black Ops 6 و Assassin’s Creed Shadows که قرار است در نیمه دوم سال عرضه شوند، فروش بازی های ویدیویی ممکن است یک بار افزایش یابد. دوباره.

فروش بازی‌های ویدیویی در بریتانیا به دلیل بحران هزینه‌های زندگی بسیار با مشکل مواجه شده است، جایی که مردم به سختی می‌توانند زنده بمانند، چه رسد به خرید بازی‌های ویدیویی. این را با عدم عرضه بازی‌های بزرگ همراه کنید، و فروش سالانه بازی‌های ویدیویی به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته و برای اولین بار از سال 2012 از درآمد فیلم‌ها عقب افتاده است.

به‌طور کلی، صنعت بازی‌های ویدیویی اخیراً با اخراج‌ها، تعطیلی استودیوها و حذف بازی‌ها درست قبل از انتشار با مشکل مواجه شده است. این یک زمان بی ثبات برای صنعت سرگرمی به طور کلی بوده است، و ما فقط می توانیم امیدوار باشیم که قبل از بدتر شدن آن بهبود یابد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا