اخبار روزفناوری

به‌روزرسانی No Man’s Sky Worlds قسمت اول فلور، جانوران، آب و هوا و بازی جهان را تازه می‌کند

به‌روزرسانی No Man’s Sky Worlds قسمت اول فلور، جانوران، آب و هوا و بازی جهان را تازه می‌کند

Hello Games بار دیگر با یک به‌روزرسانی بزرگ No Man’s Sky به نام Worlds بازمی‌گردد، که تنها بخش اول یک بازسازی بزرگ‌تر است. آنقدر بزرگ است که استودیوی بریتانیا نیز این بار یک ویدیوی غواصی عمیق ایجاد کرد.

بنیان‌گذار و کارگردان بازی شان موری توضیح داد که این به‌روزرسانی فناوری‌های جدیدی را به No Man’s Sky اضافه می‌کند، که برخی از آن‌ها با پیشرفت‌های ایجاد شده در حین توسعه نور بدون آتش سوزی طی پنج سال گذشته.

برای مثال، فناوری جدید آب می‌تواند امواج و انعکاس ایجاد کند و به اقیانوس‌هایی که بسیار متفاوت از آنچه قبلاً در بازی دیده‌اید به نظر می‌رسند، حیات می‌بخشد. سیارات اقیانوسی کاملا جدید احساس می شوند و کشتی ها اکنون می توانند روی آب فرود بیایند. سیارات دارای الگوهای باد هستند. امواج پویا هستند و به آب و هوا واکنش نشان می دهند. یک فناوری ابری کاملاً جدید همچنین آسمان‌های دقیقی را با شرایط آب و هوایی ایجاد می‌کند و آسمان‌هایی با جزئیات بسیار زیبا با تنوع زیادی فراهم می‌کند.

Hello Games همچنین حجم‌سنجی و جوی جدیدی را به سطح سیارات اضافه کرد: مه غلتکی، باران، کولاک و جرقه‌های گدازه اکنون با باد و ابر ترکیب می‌شوند. به گفته توسعه دهندگان، این حس کاوش سیارات در No Man’s Sky را تغییر می دهد و زندگی بسیار بیشتری را به تجربه اضافه می کند. گاهی اوقات طوفانی رخ می دهد و ممکن است امواج را ببینی که بلند می شوند و ابرها جمع می شوند. باد جدید، ابرها، اقیانوس‌ها و جو همگی برای یک منظره بصری گرد هم می‌آیند.

قسمت اول به‌روزرسانی جهان‌ها، موجودات جدیدی را برای کشف در این بیوم‌های جدید معرفی می‌کند، که همگی می‌توانند حیوانات خانگی یا سواره باشند. علاوه بر این، Hello Games در تلاش است تا فعالیت های بیشتری را اضافه کند. طبق گزارش ها، اکسپدیشن جدید بسیار الهام گرفته از Starship Troopers است و بازیکنان را به گشت و گذار در برخی از این سیارات جالب جدید می برد. انجمن No Man’s Sky با هم با اشکالات مبارزه خواهد کرد و پیشرفت جامعه محور است. یک ماشین جدید با زره سنگین و یک بازوی شعله افکن جالب وجود دارد و شما به آن نیاز خواهید داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا