اخبار روزفناوری

نینتندو Emio The Smiling Man: Famicom Detective Club را معرفی کرد. اولین بازی جدید در این سری پس از 35 سال

نینتندو Emio The Smiling Man: Famicom Detective Club را معرفی کرد. اولین بازی جدید در این سری پس از 35 سال

نینتندو Emio The Smiling Man: Famicom Detective Club را معرفی کرد – اولین بازی جدید این سری در 35 سال گذشته.

هفته گذشته، نینتندو تیزری را آپلود کرد که شبیه آن بود تا نوعی عنوان ترسناک باشد. برخی پیشنهاد کردند که این تیزر مربوط به بازی جدیدی از تیم Bloober است، اما همانطور که مشخص شد، اینطور نبود. یک هفته سریع به جلو و نینتندو اکنون رسماً یک ورودی جدید در سری Famicom Detective Club – Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club را معرفی کرده است. ما تریلر اعلام رسمی را در زیر قرار داده ایم:

جسد یک دانش آموز پیدا شد! سر او با یک کیسه کاغذی پوشانده شده بود که چهره ای خندان روی آن کشیده شده بود – بسیار شبیه قربانیان Emio، مرد خندان – یک قاتل افسانه شهری که گفته می شود چنین کیسه ای را روی سر قربانیانش قرار می دهد.

به‌عنوان دستیار بازپرس خصوصی، وظیفه دارید به پلیس در حل این جنایت کمک کنید، جنایتی که یادآور مجموعه‌ای از قتل‌های حل نشده 18 سال پیش است. آیا یک قاتل زنجیره ای بازگشته است یا این کار یک کپی برداری است؟ آیا این جنایات از داستان مرد خندان الهام گرفته شده است یا منشا آن؟

پاسخ به این سؤالات و موارد دیگر را به عنوان عضوی از آژانس کارآگاه اوتسوگی در این داستان شدید از سوء ظن، انزوا، و شکنندگی کشف کنید.

در بازی، بازیکنان نقش یک دستیار بازپرس خصوصی را با آژانس کارآگاه Utsugi بر عهده می‌گیرند. بازیکنان وظیفه دارند به پلیس در حل یک جرم کمک کنند. در طول راه، سرنخ‌ها و شهادت‌هایی را که برای ارتباط بالقوه با رویدادهای وحشتناک گذشته جمع‌آوری می‌کنید، موشکافی کنید.

Emio – The Smiling Man: Famicom Detective Club ماه آینده در 29 آگوست برای نینتندو سوییچ عرضه می شود. همانطور که گفته شد، این اولین بازی جدید در این سری در 35 سال گذشته است – جدیدترین بازی (The Girl Who Stands Behind) در سال 1989 منتشر شد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا