اخبار روزفناوری

نشت Pixel 9 به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای سنسورهای دوربین، پشتیبانی از ضبط ویدیوی 8K، و موارد دیگر پیشنهاد می‌کند.

نشت Pixel 9 به‌روزرسانی‌های قابل توجهی را برای سنسورهای دوربین، پشتیبانی از ضبط ویدیوی 8K، و موارد دیگر پیشنهاد می‌کند.

وقتی صحبت از سری Pixel به میان می‌آید، آن‌ها قبل از انتشار کاملاً توجه را به خود جلب می‌کنند و به سختی می‌توانند پنهان بمانند. یک افشای جدید نگاهی اجمالی به پیشرفت‌های چشمگیر حسگرهای دوربین سری Pixel 9 آینده می‌دهد، و نکاتی در مورد پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K که در نهایت به برنامه دوربین راه یافت، منتشر شده است.

سری Google Pixel 9 با سنسورهای جدید و پشتیبانی از ضبط ویدیوی 8K راه اندازی می شود

Google Pixel 9 به دلیل ارائه یک دوربین عالی برای عکاسی در بین کاربران و علاقه مندان به فناوری شهرت زیادی به دست آورده است. با این حال، این شرکت در زمینه به‌روزرسانی نرم‌افزار دوربین، سرعت کمی دارد. این در حال تغییر است با سری آینده Pixel 9، زیرا این شرکت قصد دارد برخی ارتقاء سخت افزاری قابل توجه و سایر پیشرفت های قابل توجه را در تلفن های هوشمند انجام دهد.

همانطور که توسط Android Authority گزارش شده است، Google در حال ایجاد برخی بهبودهای عمده در دوربین سری پیکسل 9. مدل پایه، پیکسل 9، لنز اولتراواید خود را نسبت به نسل قبلی خود ارتقا می‌دهد، زیرا سونی IMX386 قبلاً برای پیکسل 8 استفاده می‌شد، اما این لنز با سونی IMX858 جدید جایگزین می‌شود. لنز فوق عریض به روز شده نسبتا بزرگتر خواهد بود و می تواند تصاویر با کیفیت بهتری را در شرایط مختلف مانند شرایط نور کم ثبت کند.

Camera specifications for Pixel 9 series

Pixel 9 ویژگی مهم دیگری را دریافت خواهد کرد که مدت‌ها برای مدل استاندارد مورد نیاز بود: دوربین جلویی با قابلیت فوکوس خودکار که Pixel 8 Pro از آن بهره می‌برد. این دوربین به تولید تصاویر واضح‌تر و واضح‌تر کمک می‌کند و مشکلات دوربین سلفی با فوکوس ثابت را که معمولاً تصاویر تار می‌گیرد، برطرف می‌کند.

Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL همچنین حسگر جدید Sony IMX858 را برای دوربین های جلو، تله فوتو و فوق عریض خود دریافت خواهند کرد. سنسور ارتقا یافته در دوربین جلو به شدت نتایج دوربین های سلفی را بهبود می بخشد، زیرا سنسورهای بزرگتر به دریافت تصاویر با وضوح بالاتر با جزئیات بیشتر کمک می کند. Pixel 9 Pro به خاطر سنسورهای دوربین بزرگ خود که معمولاً برای دوربین‌های پشتی طراحی شده‌اند، محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد و اکنون به دوربین جلو می‌آید.

Google دماسنج مادون قرمز خود، Melexis MLX90632 را برای Pixel Pro حفظ می‌کند، حتی اگر از آن استفاده محدودی داشته باشد و در ابتدا یک ویژگی قطبی‌کننده بود.

تغییرات به پیکسل 9 و پیکسل 9 پرو محدود نمی شود. سری Fold نیز دستخوش تغییراتی خواهد شد. دوربین فوق عریض Pixel 9 Pro Fold دیگر از Sony IMX386 استفاده نخواهد کرد و اکنون با یک سنسور اولتراواید سامسونگ 3LU جایگزین خواهد شد و دوربین سلفی اکنون سامسونگ 3K1 خواهد بود. به نظر می رسد که این یک کاهش رتبه است، اما می توان آن را به این نسبت داد که Pixel تاشو اکنون 2 میلی متر نازک تر از Pixel Fold اصلی است.

برای شفاف‌تر شدن، در اینجا سنسورهای دوربینی که طبق اطلاعات داده شده به سری Pixel 9 می‌آیند آمده است:

Pixel 9

  • حسگر اصلی: Samsung GNK
  • دوربین فوق عریض: Sony IMX858
  • دوربین جلو: Samsung 3J1

Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL

  • حسگر اصلی: Samsung GNK
  • سنسور فوق عریض، تله فوتو، جلو: Sony IMX858
  • دما سنج مادون قرمز: Melexis MLX90632

Pixel 9 Pro Fold

  • سنسور فوق عریض: Samsung 3LU
  • دوربین جلو: Samsung 3K1

علاوه بر ارتقای سخت افزاری دوربین، سری Pixel 9 آینده از فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه برای برنامه دوربین خود پشتیبانی می کند که می تواند جزئیات و وضوح محتوا را با ایجاد ویدیوهای با وضوح بالا به میزان قابل توجهی بهبود بخشد. سری Pixel 9 در رویداد ساخته شده توسط Google رونمایی خواهد شد. ماه آینده، و با نزدیک شدن به تاریخ رویداد، می‌توانیم جزئیات بیشتری را مشاهده کنیم.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا