اخبار روزفناوری

اینجاست که چرا دولت ایالات متحده باید از اوراق قرضه بیت کوین محافظت شده اصلی برای تامین مالی کسری های سرسام آور استفاده کند

اینجاست که چرا دولت ایالات متحده باید از اوراق قرضه بیت کوین محافظت شده اصلی برای تامین مالی کسری های سرسام آور استفاده کند

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

بیت کوین با محدودیت های عرضه سخت کدگذاری شده، ویژگی های کاهش تورم که توسط رویدادهای نصف شدن دوره ای اعمال می شود، و رشد مالی از طریق معاملات آتی و ETF های لحظه ای، بیت کوین در آستانه ایجاد یک نرخ مانع، که عموماً به عنوان حداقل نرخ بازده مورد نیاز سرمایه گذاران تعریف می شود.

هم‌زمان، خزانه‌داری ایالات متحده برای تامین مالی کسری رو به رشد بزرگ‌ترین اقتصاد جهان، در سال‌های آینده نیاز به انتشار حجم فزاینده‌ای از اسکناس‌ها و اوراق قرضه دارد. اکنون، یکی از ماکسیمالیست های بیت کوین اظهار کرده است که ایالات متحده می تواند از ویژگی های منحصر به فرد بیت کوین برای تامین مالی بخشی از این کسری ها استفاده کند.

اوراق قرضه بیت کوین محافظت شده اصلی

کنستانتینوس یک ماکسیمالیست مشتاق بیت کوین است. او اخیراً یک پست جالب در X نوشت که در مورد اوراق قرضه بیت کوین محافظت شده اصلی توضیح می دهد.

فرض کنید، خزانه داری ایالات متحده یک میلیارد دلار با انتشار یک اوراق قرضه بیت کوین جمع آوری می کند، که در آن 80 درصد از اصل سرمایه مانند یک اسکناس 5 ساله 800 میلیون دلاری با APY حدود 4.5 درصد و باقی مانده 20 درصد یا 200 میلیون دلار در نظر گرفته می شود. در بیت کوین سرمایه گذاری شده است.

این اسکناس 5 ساله 800 میلیون دلاری به ارزش 1 میلیارد دلار سررسید خواهد شد و حمایت اصلی را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد. از سوی دیگر، ترانشه 200 میلیون دلاری بیت کوین بازدهی متغیری را ارائه می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا