اخبار روزفناوری

حالت بازی Dead by Daylight 2v8 و تاریخ Cross Progression مشخص شد

حالت بازی Dead by Daylight 2v8 و تاریخ Cross Progression مشخص شد

Dead by Daylight منتظر به‌روزرسانی گسترده با محتوای فراوان و ترسناکی که برای جولای برنامه ریزی شده است. تقریباً نیمی از ماه را پشت سر گذاشته‌ایم و قبلاً دیده‌ایم که لارا کرافت، ملکه بقا، به Dead by Daylight اضافه شده است. انتشار لارا کرافت با سه امتیاز کاملاً جدید ارائه می‌شود که باید به Finesse، Hardened و Specialist توجه کنید. متأسفانه، او مجهز نیست و نمی تواند از هیچ تفنگ یا کمان پولادی برای کمک به زنده ماندن خود استفاده کند و برای زنده ماندن از مه باید تنها به عقل خود تکیه کند. Dead by Daylight همچنین پیشرفت متقاطع و حالت بازی کاملاً جدید 2v8 را معرفی می کند.

علاوه بر اضافه شدن لارا کرافت به Dead by Daylight، بازماندگان و قاتلان از حالت جدید بازی که در راه است لذت می برند. در 25 جولای، بازیکنان حالت بازی 2v8 را تجربه خواهند کرد. در این حالت بازی، می توانید با یک قاتل هم تیمی شوید یا به گروهی از بازماندگان بپیوندید. دو قاتل وظیفه دارند هر هشت بازمانده را در پنج نقشه کلاسیک پیدا کنند و بکشند.

اما انتظار نداشته باشید کار آسانی باشد. اکنون برای فرار باید 8 ژنراتور از 13 ژنراتور را ایمن کنید. برای تازه نگه داشتن حالت بازی از Hooks یا Perks استفاده نمی شود. در عوض، بازماندگانی که گرفتار شده‌اند، پس از سقوط مستقیماً به Cages برده می‌شوند. در جایگزینی Perks، بازماندگان به یک سیستم کلاس دسترسی خواهند داشت که در آن می‌توانند یک “نقش” خاص را در تیم خود انتخاب کنند.

سومین نقطه مرکزی به‌روزرسانی Dead by Daylight این است که Cross-Progression بالاخره در راه است. برای کسانی که بازی را در چندین پلتفرم بازی می‌کنند، در نهایت می‌توانید پیشرفت خود را همگام‌سازی کنید تا از جایی که متوقف کرده‌اید در همه پلتفرم‌ها ادامه دهید. همه بازیکنان باید اطمینان حاصل کنند که می‌توانند در یک حساب رفتار را انجام دهید تا پیشرفت خود را به حساب خود پیوند دهید.

تنها نقطه ضعف پیشرفت متقاطع Dead by Daylight این است که کسانی که روی پلتفرم‌ها و نینتندو سوییچ بازی می‌کنند، در صورت همگام‌سازی با پلتفرم دیگری، نمی‌توانند به ارز پولی یا DLC خود در نینتندو سوییچ دسترسی داشته باشند. Cross-progression در تاریخ 22 ژوئیه برای همه بازیکنان در دسترس خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا