اخبار روزفناوری

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به سایر دستگاه‌های پرچمدار گلکسی با برخی ویژگی‌های پیشرفته جدید گسترش می‌یابد

به‌روزرسانی One UI 6.1.1 به سایر دستگاه‌های پرچمدار گلکسی با برخی ویژگی‌های پیشرفته جدید گسترش می‌یابد

Galaxy Z Fold 6 و Z Flip 6 با به‌روزرسانی One UI 6.1.1 عرضه شدند و ویژگی‌های پیشرفته جدیدی را به سری‌های تاشو ارائه کردند. آخرین به‌روزرسانی مبتنی بر هوش مصنوعی است و قابلیت‌های بیشتری را برای دستگاه‌های پرچم‌دار سامسونگ به ارمغان می‌آورد که بر بهبود تجربه کاربری کلی تمرکز دارند. کاربرانی که قصد ارتقا به این مدل‌های تاشو را ندارند، از این که بدانند به‌روزرسانی نرم‌افزار برای سایر دستگاه‌های Galaxy نیز ارائه می‌شود، آسوده خاطر خواهند شد.

سامسونگ به‌روزرسانی One UI 6.1.1 خود را به سایر دستگاه‌های Galaxy با برخی ویژگی‌های پیشرفته مجهز به هوش مصنوعی گسترش می‌دهد

One UI 6.1.1 با Galaxy Z Flip 6 اخیراً رونمایی شد < /a>و Z Fold 6 در Unpacked رویداد 2024. در حالی که گمانه زنی ها در مورد سایر دستگاه های دریافت کننده به روز رسانی در حال انجام است، اخیراً لیست تأییدی از دستگاه های پرچمدار گلکسی دریافت کرده ایم که به روزرسانی One UI 6.1.1 را به همراه تعدادی جدید مجهز به هوش مصنوعی دریافت می کنند. ویژگی ها.

طبق اخبار به اشتراک گذاشته شده توسط تارون واتز، تارون واتز، مشاور معروف در X، سابقاً توییتر، سامسونگ در یک انجمن لیست دستگاه های پرچمداری را که به روز رسانی One UI 6.1.1 را دریافت می کنند تأیید کرده است، و به نظر می رسد همه تلفن ها و تبلت های منتشر شده در دو یا سه سال گذشته بخشی از آن هستند:

  • سری Galaxy S22
  • Galaxy Z Fold 4
  • Galaxy Z Flip 4
  • Galaxy Z Fold 5
  • Galaxy Z Flip 5
  • سری Galaxy S23
  • Galaxy S23 FE
  • Galaxy Tab S8
  • Galaxy Tab S9
  • سری Galaxy S24

Samsung پشتیبانی از ارتقاء نرم‌افزار را به Galaxy S21، Galaxy Z Flip 3 و Z Fold 3 گسترش نمی‌دهد، احتمالاً به دلیل به‌روزرسانی One UI 6.1 که قبلاً برای دستگاه‌ها ارائه شده است. یا شاید ما هنوز نباید این موارد را حذف کنیم، و آنها می توانند مدتی بعد به روز رسانی را دریافت کنند. ما فرض می‌کنیم که One UI 7 مبتنی بر Android 15 که انتظار می‌رود در پایان سال یا اوایل سال 2025 عرضه شود، می‌تواند شامل پشتیبانی از دستگاه‌هایی باشد که در حال حاضر در لیست ارائه نشده‌اند.

در یک در پست جداگانه در انجمن های رسمی سامسونگ برای کره جنوبی، جزئیاتی در مورد ویژگی های ارتقاء One UI 6.11 دریافت کردیم که عمدتاً حول پیشرفت های دوربین می چرخد. ویژگی زوم خودکار گلکسی زد فلیپ 6، که به کاربران اجازه می‌دهد به طور خودکار با استفاده از حالت دوربین فلکس بزرگ‌نمایی کنند، به گلکسی زد فلیپ 5 نیز می‌آید.

ویژگی فیلمبرداری اسلوموشن فوری در Galaxy Z Fold 5، Z Flip 5، Galaxy Tab S9 و Galaxy S23 در دسترس خواهد بود. قابلیت‌های Galaxy AI، مانند Live Effect، Portrait Studio، و Sketch to Image، در همه دستگاه‌های Galaxy که به‌روزرسانی One UI 6.1.1 را دریافت می‌کنند، در دسترس خواهد بود.

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه به‌روزرسانی جدید در دستگاه‌های پرچمدار گلکسی را تأیید نکرده است، اما ما می‌دانیم که فعلاً چه دستگاه‌هایی آن را دریافت خواهند کرد. بعداً احتمال گسترش گسترده‌تر وجود دارد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا