اخبار روزفناوری

Baldur’s Gate 3 جوایز زیادی را به دست آورد که برای لاریان مشکلاتی ایجاد کرد

Baldur’s Gate 3 جوایز زیادی را به دست آورد که برای لاریان مشکلاتی ایجاد کرد

Baldur’s Gate 3 برنده بسیاری از جوایز بهترین بازی سال شد که با هدف جایزه جوی استیک طلایی، سپس جوایز بازی، بفتا، جوایز GDC، جوایز DICE، جوایز Steam , جوایز بازی نیویورک، و حتی جوایز خودمان اینجا در Wccftech. در واقع، ما اکنون در نیمه دوم سال 2024 هستیم و بازی همچنان جوایز را کسب می کند. در کنفرانس اخیر Develop: Star Awards که در برایتون، انگلستان برگزار شد، Baldur’s Gate 3 جوایز متعددی از جمله بهترین بازی کلی را به دست آورد، همانطور که می توانید از لیست کامل برندگان بخوانید.

  • بهترین هنر تجسمی: Alan Wake 2 – Remedy Entertainment | بازی های حماسی
  • بهترین روایت: Baldur’s Gate 3 | لارین استودیو
  • ستاره توسعه استعدادها: nDreams
  • بهترین ارائه دهنده فناوری: Unreal Engine
  • بهترین ارائه دهنده خلاق: PitStop Productions
  • بهترین نوآوری فنی: نمایشگر – Sad Owl Studios | انتشارات رعد و برق
  • بهترین صدا: Alan Wake 2 – Remedy Entertainment & Epic Games
  • بهترین طراحی بازی: Helldivers 2 – Arrowhead Game Studios | سرگرمی تعاملی سونی
  • ستاره استخدام: Amiqus
  • بهترین QA و محلی سازی: Keywords Studios
  • ستاره بازاریابی: Hannah Flynn – Failbetter Games
  • Diversity Star: Moo Yu – POC in Play
  • ستاره فردا: امی الیوت
  • Sustainability Star: Green Game Jam
  • بهترین بازیگر خلاق: Sam Lake – Remedy Entertainment
  • ستاره پشتیبان: بازی جمهوری
  • بهترین IP اصلی: Balatro – LocalThunk | Playstack
  • بهترین بازی موبایل: Sonic Dream Team – HARDlight | SEGA
  • بهترین استودیو کوچک: inkle
  • Publishing Star: Kepler Interactive
  • بهترین بازی: Baldur’s Gate 3 – Larian Studios
  • بهترین استودیو: Larian Studios
  • جایزه ستاره توسعه: Sports Interactive

موضوع این است که همه اینها برای لاریان کمی بیش از حد قابل رسیدگی است. در مصاحبه ای با مجله EDGE ()، مدیرعامل سوئن وینکه توضیح داد که تعداد انبوه مراسمی که باید در آن شرکت کنند باعث اختلال در جریان کار شد:

این بر توسعه تأثیر می گذارد – تعداد زیادی از آنها وجود دارد. این یک مشکل واقعی بوده است. ما مجبور شدیم تیم ها را به صورت چرخشی تغییر دهیم تا افراد مختلف به جوایز مختلف بروند. خیلی خوب است اگر همه بپذیرند که همه این کارها را همزمان انجام دهند زیرا به طرز شگفت انگیزی روح را تخلیه می کند.

امروزه، لاریان تقریباً بعد از امتناع از ایجاد دنباله یا حتی DLC. این تیم تصمیم گرفته است که قلمروهای فراموش شده را پشت سر بگذارد و چیزی کاملاً جدید بسازد. آنها دو پروژه اصلی در راه دارند، و فقط باز دفتر جدیدی در ورشو، لهستان، برای رشد بیشتر.

با این حال، آنها همچنان در حال کار بر روی به‌روزرسانی نهایی هستند تا ابزارهای اصلاح رسمی (آلفا از ماه گذشته شروع شد، در حالی که بتا اواخر این ماه پیش بینی می شود) در سپتامبر . طبق درخواست جامعه، پایان های شیطانی نیز بهبود خواهند یافت.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا