اخبار روزفناوری

GOG Fallout را تایید کرد: لندن از طریق فروشگاه Epic Games نسخه های Fallout 4 قابل بازی نخواهد بود

GOG Fallout را تایید کرد: لندن از طریق فروشگاه Epic Games نسخه های Fallout 4 قابل بازی نخواهد بود

یکی از گسترده‌ترین مودهایی که تاکنون برای Fallout 4 آمده است در افق است و بازیکنان به زودی Fallout: London، که GOG.com، یک فروشگاه بزرگ رایانه های شخصی، میزبان آن است. با این حال، آنها متأسفانه تأیید کرده اند که کسانی که مالک بازی پس از خرید آن در فروشگاه Epic Games هستند، نمی توانند در Fallout: London به شکل فعلی شرکت کنند.

برای کسانی که ممکن است این خبر را نشنیده باشند، Fallout: London بزرگترین مود بازی. این یک مد تبدیل است که دنیای Fallout 4 را می گیرد و آن را به یک داستان و فضای کاملاً جدید تبدیل می کند که در آن می توانید لندن را در دنیایی پسا آخرالزمانی که با ماموریت های جدید، NPC های جدید برای صحبت و یک دسته کامل از آن ها همراه است، کاوش کنید. کاوش برای انجام!

با توجه به اینکه Bethesda به‌روزرسانی نسل بعدی را برای Fallout 4 منتشر کرد، آنها مجبور شدند تاریخ انتشار قبلی خود در 23 آوریل را حذف کنند، که باعث شد مود در یک مکان عجیب و غریب معلق بماند. آنها مطمئن نبودند که چگونه ادامه دهند تا مطمئن شوند که مود با بازی کار می کند. اکنون، تاریخ راه‌اندازی بسیار نزدیک است، زیرا موددرها به اشتراک گذاشته چندین بیلد کاندید انتشار با GOG، که به آنها در توزیع بازی کمک می کند.

برای اینکه مود Fallout: London کار کند، بازیکنان باید نسخه Fallout 4 خود را “دانگرید” کنند و به‌روزرسانی نسل بعدی را از بازی خود حذف کنند. این تضمین می کند که مود اجرا می شود و بازیکنان می توانند کل تجربه را به دست آورند. برای رفع مشکل مجبور به بازگرداندن به‌روزرسانی، GOG تضمین کرده است که نسخه‌ای از بازی موجود در ویترین فروشگاه می‌تواند بدون مشکل بازگردد.

با این حال، بازیکنانی که بازی را در Steam یا بدتر از آن، فروشگاه Epic Games بازی می‌کنند ممکن است خود را در ترشی بیابند. در حال حاضر، مددرها دقیقاً نمی دانند که آیا این ماد با نسخه فروشگاه Epic Games بازی سازگار است یا نه. کسانی که هنوز مالک بازی نیستند، می‌توانند آن را از GOG.com دریافت کنند و مطمئن شوند که می‌توانند فعلاً بدون هیچ مشکلی این مد را اجرا کنند.

برای کسانی که مالک بازی در Steam هستند، که اکثریت قریب به اتفاق جمعیت را تشکیل می‌دهند، در حال حاضر روی نسخه‌ای کار می‌کنند که به بازیکنان اجازه می‌دهد پس از یافتن راهی برای بازگشت به بازی Fallout: London گیر کنند. به روز رسانی. این هنوز در حال انجام است و نسخه GOG بازی قطعی است.

تیم توسعه‌دهنده مود این تصمیم‌ها را به سادگی نگرفتند، زیرا نسبتاً دیر متوجه به‌روزرسانی شدند و این باعث می‌شود مود ناپایدار و غیرقابل استفاده باشد. در حالی که آنها تاریخ پایانی در پیش ندارند، اما در حال کار بر روی یک نسخه مود هستند تا برای کسانی که به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 را نصب کرده‌اند قابل دسترسی باشد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا