رالی میم سکه: PEPE، FLOKI، WIF و BRETT همگی 20 درصد افزایش یافتند.

رالی میم سکه: PEPE، FLOKI، WIF و BRETT همگی 20 درصد افزایش یافتند.

مم کوین‌ها بار دیگر در خط مقدم بازار کریپتو قرار گرفته‌اند که ناشی از بهبود اخیر بیت‌کوین است که تأثیر مثبتی بر دسته‌های اصلی ارزهای دیجیتال دارد. PEPE، FLOKI، WIF، و BRETT با افزایش روزانه بیش از 20 درصدی در روز سه‌شنبه، پیشتاز این تجدید حیات هستند.

Pepe (PEPE)، یک میم کوین مبتنی بر اتریوم، در روز گذشته 24 درصد افزایش داشت و با قیمت 0.00001187 دلار مبادله شد. . در همین بازه زمانی، حجم معاملات روزانه دارایی‌های کریپتو در روز گذشته دو برابر شده و در حدود 1.65 میلیارد دلار بوده است.

نمودار قیمت PEPE | منبع: crypto.news

در همین حال، ارزش بازار آن با جهش 23 درصدی، از مرز 5 میلیارد دلار گذشت و آن را در رتبه 22 در میان برترین ارزهای دیجیتال قرار داد.

Floki (FLOKI)، یک میم کوین با تم سگ در بلاک چین سولانا، همچنین افزایش قیمت 21 را داشته است. % در 24 ساعت گذشته دارایی کریپتو که اکنون با قیمت 0.0001872 دلار معامله می شود، ارزش بازار آن نزدیک به 1.79 میلیارد دلار با حجم معاملات روزانه 453 میلیون دلار است.

نمودار قیمت FLOKI | منبع: crypto.news

Dogwifhat (WIF) نیز در حال حاضر جهش 22 درصدی داشته است. قیمت 2.16 دلار از زمان انتشار. چهل و چهارمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، حجم معاملات روزانه 632 میلیون دلاری داشت.

در زمان انتشار، ارزش بازار WIF برابر با 2.15 میلیارد دلار بود که رتبه 44 بزرگترین دارایی رمزنگاری را در اختیار داشت. میم کوین با تم سگ (همچنین یک سکه مبتنی بر سولانا) هنوز 55 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 4.85 دلار که در 31 مارس به دست آورده بود، 55 درصد کاهش دارد.

BRETT، میم کوین که چهار ماه پیش عرضه شد، همچنان 21 درصد افزایش داشت، طبق داده‌های قیمت، 0.147 دلار معامله شد. از crypto.news.

نمودار قیمت BRETT | منبع: crypto.news

در همان دوره، میم سکه – الهام گرفته از شخصیتی از تصویرگر مت فیوری، کمیک «باشگاه پسران» – حجم معاملات روزانه 56.6 میلیون دلاری داشت که تقریباً دو برابر روز قبل بود.

علاوه بر این، ارزش بازار دارایی های رمزنگاری شده به 1.39 میلیارد دلار افزایش یافت و آن را به شصت و یکمین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل کرد.

از دیگر پخش‌کننده‌های محبوب میم کوین، Bonk (BONK) و شیبا اینو (SHIB) در 24 ساعت گذشته به ترتیب 10% و 6% افزایش داشته است. در همین حال، Dogecoin (DOGE) در همان بازه زمانی 4 درصد سود متوسطی را ثبت کرد.

افزایش عمومی در همه این میم کوین ها به دنبال افزایش بزرگترین دارایی رمزنگاری شده بر اساس ارزش بازار، بیت کوین است که در روز گذشته با 3 درصد افزایش به 64900 دلار در روز سه شنبه رسیده بود. کمترین و بالاترین قیمت آن در 24 ساعت به ترتیب 64988 دلار و 62359 دلار ثبت شد.

با وجود این افزایش، تسلط بیت کوین در بازار اندکی با 0.26٪ کاهش به 53.64٪ رسید که نشان دهنده افزایش فعالیت در بازار آلت کوین است. ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال نیز شاهد افزایش 1.6 درصدی بوده و در مجموع به 2.34 تریلیون دلار رسیده است.

به طور همزمان، بخش میم کوین شاهد افزایش قابل توجهی بود که در 24 ساعت گذشته نزدیک به 13 درصد افزایش یافت. ارزش بازار این بخش به 53.1 میلیارد دلار رسید.

جهش بزرگ در بازار میم کوین اغلب با عملکرد بیت کوین به دلیل تأثیر آن بر بازار گسترده تر ارزهای دیجیتال مرتبط است.

وقتی بیت‌کوین عملکرد خوبی دارد، اغلب منجر به افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و علاقه به سکه‌های جایگزین (آلت‌کوین‌ها)، از جمله میم کوین‌ها می‌شود. این پدیده می تواند یک حلقه بازخورد مثبت ایجاد کند، جایی که افزایش قیمت ها سرمایه گذاران بیشتری را جذب می کند و قیمت ها را بیشتر افزایش می دهد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل