اخبار روزاقتصاد

Metaplanet با خرید 21.8 بیت کوین دیگر ذخایر بیت کوین را تقویت می کند

Metaplanet با خرید 21.8 بیت کوین دیگر ذخایر بیت کوین را تقویت می کند

شرکت عمومی ژاپنی Metaplanet به خرید بیت کوین برای “دارایی ذخیره استراتژیک خزانه داری” خود ادامه می دهد.

شرکت سرمایه گذاری ژاپنی Metaplanet Inc. مستقر در توکیو، 1.26 میلیون دلار اضافی برای خرید بیت کوین بیشتر هزینه کرده است (BTC)، با افزایش دارایی های خود به بیش از 200 بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، به بالای 63000 دلار رسید.

در یک هدف نظارتی بایگانی، Metaplanet دستیابی به 21.877 BTC را به مبلغ 200 میلیون ین (تقریباً 1.259 میلیون دلار) اعلام کرد که به طور متوسط ​​​​57623 دلار برای هر BTC است. آخرین خرید، کل ذخایر بیت کوین شرکت را در “ذخایر استراتژیک خزانه داری” آن به بیش از 225.6 BTC افزایش می دهد.

این خرید فقط یک هفته پس از متاپلانت انجام می شود< /a> بیش از 40 BTC برای 400 میلیون ین (حدود 2.4 میلیون دلار در آن زمان). خریدها به دنبال تخصیص بیش از 6.2 میلیون دلار برای بیت کوین از طریق انتشار سری دوم اوراق قرضه معمولی صادر شده از طریق EVO FUND، که دارای نرخ بهره سالانه 0.5٪ هستند و قرار است در 25 ژوئن 2025 سررسید شوند.

ولگردی و ولگردی خرید بیت کوین متاپلنت در اواخر ژوئن آغاز شد، اگرچه این شرکت پیش از این دوره بیت کوین را در ترازنامه خود نگه داشته بود. در ماه مه، Metaplanet با اشاره به چالش‌های اقتصادی ژاپن، از جمله بدهی بالای دولت، طولانی‌مدت نرخ‌های بهره واقعی منفی و «در نتیجه ضعیف ین»، قصد خود را برای افزایش ذخایر بیت‌کوین اعلام کرد.

همانطور که crypto.news قبلا گزارش داده بود، گروه خدمات مالی جهانی Nomura در اواخر ژوئن نتایج نظرسنجی انجام شده در کنار لیزر دیجیتال را منتشر کرد و نشان داد که بیش از 500 مدیر سرمایه گذاری در ژاپن در نظر گرفتن سرمایه گذاری در رمزنگاری این نظرسنجی همچنین نشان داد که حدود نیمی از پاسخ دهندگان تمایل به استفاده از استیبل کوین برای تسویه حساب ها و تراکنش های روزانه دارند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا