اخبار روزفناوری

نسخه بتای عمومی iOS 18 برای همه مدل‌های آیفون منتشر شد – اکنون دانلود کنید

نسخه بتای عمومی iOS 18 برای همه مدل‌های آیفون منتشر شد – اکنون دانلود کنید

اپل بالاخره صلاح دید که اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 و iPadOS 18 را برای آیفون منتشر کند که یک هفته پس از شرکت بتای سوم را برای توسعه دهندگان عرضه کرد. مانند بسیاری از کاربران، اگر منتظر دانلود و نصب نسخه بتای عمومی iOS 18 بر روی گوشی خود بوده اید، می توانید این کار را از طریق برنامه تنظیمات آیفون خود انجام دهید. آزمایش‌کنندگان عمومی بتا بالاخره می‌توانند جدیدترین نرم‌افزار اپل را که با انبوهی از زنگ‌ها و سوت‌ها، از جمله ویژگی‌های هوش مصنوعی همراه است، آزمایش کنند.

نخستین نسخه بتا عمومی iOS 18 و iPadOS 18 بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت و می‌توان آن را هم‌اکنون بر روی تمام مدل‌های آیفون سازگار نصب کرد

اپل با پیروی از روندهای گذشته خود، اکنون اولین نسخه بتای iOS 18 و iPadOS 18 را برای عموم منتشر کرده است که می تواند به راحتی در دستگاه های iPhone و iPad سازگار دانلود شود. می‌توانید بیلد را از طریق برنامه تنظیمات در آیفون خود دانلود کنید و این روند برای iPad نیز یکسان است. با این حال، شما باید دستگاه خود را ثبت نام کنید در برنامه آزمایش کننده عمومی بتا اپل.

هنگامی که دستگاه خود را در برنامه بتای عمومی اپل ثبت نام کردید، به‌روزرسانی به‌صورت آنلاین در دستگاه شما در دسترس خواهد بود. می‌توانید به سادگی با پیمایش به برنامه تنظیمات و رفتن به عمومی > به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار > به‌روزرسانی‌های بتا > نسخه بتا را دانلود کنید و سپس با پیروی از دستورالعمل‌های روی صفحه، به‌روزرسانی بتا مربوطه را در iPhone خود نصب کنید.< /p>

Apple نصب آخرین به‌روزرسانی‌های بتای iOS 18 را برای توسعه‌دهندگان و همچنین آزمایش‌کنندگان عمومی بتا بسیار ساده کرده است. آخرین بیلد با تعداد انگشت شماری افزودنی جدید برای کسانی که برای اولین بار iOS 18 را آزمایش می کنند ارائه می شود. کسانی که در برنامه بتا شرکت ثبت نام کرده اند ممکن است بیشتر ویژگی ها را یکسان ببینند.

iOS 18 احتمالاً بزرگترین به‌روزرسانی است که اپل برای آیفون منتشر کرده است و با تمام مدل‌های آیفون سازگار با پلتفرم فعلی iOS 17 سازگار است. iOS 18 دارای یک مرکز کنترل بازطراحی شده با صفحات است که دسترسی کاربران به کنترل های خود و مدیریت آسان آنها را آسان تر می کند. این به روز رسانی همچنین به کاربران این امکان را می دهد که آیکون های برنامه را در هر نقطه از صفحه اصلی قرار دهند و فضاهای خالی بین برنامه ها و حتی ردیف ها ایجاد کنند. همچنین می‌توانید نمادهای برنامه را بر اساس رنگ کاغذدیواری خود ویرایش کنید، که سطح دیگری از سفارشی‌سازی است، حداقل برای کاربران iPhone و iPad.

با نسخه بتای عمومی iOS 18، می‌توانید ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را نیز تجربه کنید، اما ابزارهای جدید ممکن است با اولین بتا در دسترس نباشند. این بدان معناست که اپل در اواخر سال جاری، Apple Intelligence را برای مدل‌های آیفون 15 پرو منتشر خواهد کرد. تجربه سیری جدید حتی پس از آن نیز در دسترس خواهد بود و انتظار می‌رود که برنامه‌نویس آزمایش کند. در ژانویه 2025 آغاز می شود.

آخرین به‌روزرسانی‌ها را در اولین نسخه بتا عمومی iOS 18 پوشش می‌دهیم، بنابراین مطمئن شوید که برای جزئیات دقیق در این زمینه باشید. در نظرات به ما اطلاع دهید که اولین تجربه عملی شما با iOS 18 چگونه بوده است.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا