اخبار روزفناوری

نسخه کامل Dev Build Warhammer 40,000: Space Marines 2 به صورت آنلاین نشت می کند

نسخه کامل Dev Build Warhammer 40,000: Space Marines 2 به صورت آنلاین نشت می کند

Warhammer 40,000 : Space Marines 2 در 9 سپتامبر 2024 منتشر خواهد شد. با این حال، ساخت کامل توسعه دهنده بازی به نوعی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. بیلد کاملاً قابل پخش است و 75 گیگابایت حجم دارد. در حالی که به طور کامل قابل پخش است، هنوز برخی از دارایی های آن را از دست داده است. ظاهراً این بیلد شامل باینری‌های سروری است که شامل لینوکس می‌شود و به بازیکنان اجازه می‌دهد با دوستان خود در بیلد متصل شوند و همکاری کنند. فایل ها حاوی فایل exe اشکال زدایی و زمین بازی توسعه دهنده هستند.

در حالی که این مورد منتشر شده است، ما قویاً پیشنهاد می‌کنیم که ساخت برنامه‌نویس Warhammer 40,000: Space Marines 2 را نید دانلود کنید. نه تنها می‌تواند خطر قابل توجهی از نفوذ بدافزارها و سایر ویروس‌ها در فایل‌ها وجود داشته باشد. ، اما قرار نبود چند هفته قبل از انتشار رسمی بازی در اینترنت قرار گیرد.

به‌دلیل اینکه ساخت توسعه‌دهنده آنلاین ظاهر می‌شود، فیلم‌های درون‌بازی Space Marines 2 اکنون در YouTube موجود است. در حالی که می‌توانید این را تماشا کنید، به شما هشدار داده می‌شود که اگر قصد دارید نسخه کامل بازی را دریافت کنید، اسپویل‌هایی وجود خواهد داشت.

با توجه به اینکه ساخت برنامه‌نویس Warhammer 40,000 Space Marines 2 چقدر شیک است، ممکن است این بسیار جدید باشد و در یک ماه گذشته باشد. این بازی اخیراً به‌عنوان طلایی اعلام شد، بنابراین بررسی می‌کند که ساخت آنلاین برنامه‌نویس جدا از دارایی‌های نگهدارنده مکان، بسیار صیقلی می‌شود.

ساخت برنامه‌نویسی که منتشر شده است، ظاهراً از ابتدا تا انتها قابل پخش است، با مشکلات و اشکالات فریم بسیار کمی در طول مسیر. با این حال، باید دید که آیا این ساخت قانونی بازی است یا نه.

در زمان نگارش این مقاله، نه Focus Entertainment و نه Saber Interactive بیانیه‌ای در مورد ساخت آنلاین منتشر نکرده‌اند. با این حال، این احتمال وجود دارد که آنها سعی کنند راه هایی برای حذف آن از اینترنت بیابند.

ما نمی دانیم چگونه لو رفت، اما به طور تصادفی در یک ردیاب با تاریخ 20 ژوئن 2024، که در کنار آن فهرست شده بود، پست شد، که نشان می دهد این ساخت توسعه دهنده می تواند یکی از ساخت های نهایی آنها باشد. بازی.

اگر به‌روزرسانی‌هایی در مورد ساخت برنامه‌نویس و نحوه پیدایش آن در اینترنت منتشر شود، شما را بر این اساس به‌روزرسانی می‌کنیم تا بتوانید از تمام اخبار Warhammer 40,000: Space Marines 2 به‌روز باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا