اخبار روزفناوری

تریلر GTA VI در 7 ماه در یوتیوب 200 میلیون بازدید داشت

تریلر GTA VI در 7 ماه در یوتیوب 200 میلیون بازدید داشت

اولین تریلر رسمی GTA VI به سرعت رکورد جدیدی را ثبت کرد و به پربازدیدترین ویدیوی YouTube تبدیل شد (به جز دو آهنگ از گروه پسرانه BTS کره جنوبی ) در روز راه اندازی آن. فقط در 34 ساعت، تریلر قبلاً 100 میلیون بازدید جمع آوری کرده بود.

کمی بیش از هفت ماه از 5 دسامبر گذشته است و تریلر GTA VI اکنون به نقطه عطف چشمگیر 200 میلیون بازدید رسیده است. برای مقایسه، اولین تریلر GTA V با وجود اینکه دوازده سال در یوتیوب بود، تنها حدود 111 میلیون بازدید داشت. تریلر قسمت بعدی Grand Theft Auto همچنین به آهنگ امضای آن، Tom Petty’s Love Is a Long Road کمک کرد تا شاهد افزایش شگفت‌انگیز 36979 درصدی در استریم‌های Spotify باشد.

این ارقام بار دیگر بر حجم باورنکردنی هیپ برای بازی‌ای که اکنون بدون شک مورد انتظارترین بازی در صنعت است، پس از فروش 200 میلیون واحدی GTA V تا به امروز، تاکید می‌کند. در واقع، طبق گفته Circana (NPD سابق)، GTA VI انتظار می رود بزرگترین راه اندازی سرگرمی باشد همه زمان‌هایی که راه‌اندازی می‌شود.

در حال حاضر Take-Two . با این حال، با نگاهی به رکورد اخیر Rockstar، تصور اینکه هیچ تاخیری وجود نداشته باشد، سخت است. GTA V در ابتدا قرار بود در سه‌ماهه دوم سال 2013 عرضه شود و به 17 سپتامبر 2013 منتقل شود. Red Dead Redemption 2 حتی بدتر از این هم شد و با دو تاخیر عمده مواجه شد: از نیمه دوم سال 2017 تا بهار 2018 و بعد از آن به 26 اکتبر 2018، تاریخ عرضه نهایی. این کم و بیش مطابق با میانگین بازی‌های سه‌گانه A است که معمولاً یک یا دو تأخیر را نیز مشاهده می‌کنند.

البته، این امکان نیز وجود دارد که Rockstar Games مدل پیش‌بینی توسعه داخلی خود را بهبود داده باشد. طرفداران GTA مطمئناً مشتاق هستند تا یک ورودی کاملاً جدید را در این فرنچایز بازی کنند، که قبلاً نزدیک به یازده سال صبر کرده اند.

در همین حال، Rockstar به روز رسانی GTA Online ادامه می دهد، که، همانطور که همه ما فرض کرده بودیم، اساسا آدم خواری یک DLC داستانی امیدوارکننده GTA V با جذابیت باورنکردنی‌اش.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا