اپل می‌تواند اولین نسخه بتا عمومی iOS 18 را فردا برای آیفون منتشر کند

اپل می‌تواند اولین نسخه بتا عمومی iOS 18 را فردا برای آیفون منتشر کند

اپل اولین نسخه بتای iOS 18 را بلافاصله پس از رویداد توسعه دهنده خود در ماه گذشته برای توسعه دهندگان منتشر کرد که مملو از تعدادی ویژگی جدید بود که این شرکت در رویداد WWDC اعلام کرد. تا به حال، این شرکت سه نسخه بتای توسعه‌دهنده را منتشر کرده است که هر کدام از نسخه قبلی خود پایدارتر هستند و ما انتظار داریم که این شرکت هفته آینده نسخه چهارم را منتشر کند. بسیاری از کاربران منتظر انتشار نسخه بتا عمومی برای پایداری آن هستند، اما غول فناوری درباره زمان عرضه آن صحبتی نکرده است. اگر قرار باشد روندهای گذشته مشاهده شود، ما معتقدیم که اپل می‌تواند اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 را فردا، یک هفته قبل از انتشار نسخه بتا 4 توسعه‌دهنده، برای آیفون شما منتشر کند.

اگر اپل از روندهای گذشته خود پیروی کند، نسخه بتای عمومی iOS 18 فردا منتشر می شود

iOS 18 یک به‌روزرسانی بزرگ است و مملو از ویژگی‌های جدید و تغییرات بصری است، از جمله مرکز کنترل بازطراحی‌شده، طرح‌بندی صفحه اصلی جدید، و موارد دیگر. یکی از اصلی‌ترین مواردی که همه ما منتظر آن هستیم، هوش اپل و تجربه جدید سیری است که در دسترس توسعه‌دهندگان قرار خواهد گرفت اوایل سال آینده. با این حال، این به روز رسانی همچنان دارای تعداد انگشت شماری از تغییرات عمده است که همه کاربران باید خودشان آن ها را امتحان کنند تا بررسی کنند که با انتشار نهایی منتظر چه چیزی هستند. اکنون اطلاعاتی در مورد اینکه این شرکت چه زمانی می‌تواند اولین نسخه بتای عمومی خود از به‌روزرسانی iOS 18 را برای آیفون منتشر کند، داریم.

در چند سال گذشته، مشاهده کرده‌ایم که اپل اولین بتای عمومی یک به‌روزرسانی iOS را پس از ارسال سومین بتا به توسعه‌دهندگان منتشر می‌کند. در مقایسه، سومین نسخه بتای توسعه‌دهنده iOS 18 قبلاً برای توسعه‌دهندگان منتشر شده است که نشانه‌ای کاملاً محکم از بتا عمومی به ما می‌دهد. علاوه بر این، اولین نسخه بتای عمومی یک هفته پس از انتشار بتا 3 برای توسعه دهندگان یا یک هفته قبل از چهارمین بتای توسعه دهنده ارائه می شود. اگر اپل همین روند را دنبال کند، احتمالاً می‌توان انتظار داشت که اولین نسخه بتا iOS 18 فردا، یعنی هفته بین بتا 3 و بتای 4 iOS 18.

توجه داشته باشید که این گمانه زنی ها تنها در صورتی درست است که شرکت از روندهای گذشته خود در به روز رسانی بتا پیروی کند. علاوه بر این، بستگی به این دارد که آیا نسخه بتا عمومی آماده انتشار باشد یا خیر. این بدان معنی است که شرکت مطمئن خواهد شد که ساخت برای عمومی. این نکته یکی از نگرانی‌های اصلی کاربران بوده است: آیا باید نسخه بتای توسعه‌دهنده را دانلود و نصب کنند یا منتظر بتا عمومی باشند که نسبتاً پایدارتر از نسخه قبلی است.

اینها فقط حدس و گمان هستند، اما احتمال زیادی وجود دارد که اپل فردا اولین نسخه بتای عمومی iOS 18 را برای آیفون شما منتشر کند. در کنار iOS 18، اپل واچ OS 11، macOS 15، visionOS 2، tvOS 18 و سایر به روز رسانی ها را به صورت بتا در دسترس عموم قرار خواهد داد. انتشار iOS 18 را به محض شروع عرضه پوشش خواهیم داد. آیا فکر می کنید اپل فردا نسخه بتای عمومی iOS 18 را منتشر می کند؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل