سری Pura 70 هوآوی، فروش سالانه این شرکت را تا 125 درصد افزایش می‌دهد، سری جدید محبوب‌تر از P60 سال گذشته است.

سری Pura 70 هوآوی، فروش سالانه این شرکت را تا 125 درصد افزایش می‌دهد، سری جدید محبوب‌تر از P60 سال گذشته است.

خانواده Pura 70 در چین عرضه شد با چهار مدل در آوریل عرضه شد و به سرعت عرضه شد. به یکی از سریع‌ترین گوشی‌های چینی تبدیل شد و تا حدی که یکی از منابع آگاه هوآوی فاش کرد که فروش سالانه این شرکت در مقایسه با سری P60 که سال گذشته معرفی شد، سالانه 125 درصد افزایش یافته است. هدف اولیه حمل و نقل برای غول سابق چینی با آخرین خط تولید، 10 میلیون دستگاه بود و با نگاهی به سرعت فعلی آن، این احتمال وجود دارد که هواوی به راحتی به هدف خود دست یابد.

جزئیات بیشتر حمل و نقل گوشی های هوشمند هوآوی نشان داد که این شرکت تنها در پنج ماه پس از عرضه، 6.2 میلیون دستگاه میت 60 پرو را در چین ارسال کرده است

کل مجموعه Pura 70 شامل نسخه استاندارد و به دنبال آن Pura 70 Pro، Pura 70 Pro+ و Pura 70 Ultra است. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد اینکه کدام مدل در نهایت محبوب‌ترین بود ذکر نشده است، Sina Technology، یک حساب کاربری Weibo، توسط Huawei Central اطلاعاتی را از یک خودی دریافت کرده و به رسانه‌ها از رشد باورنکردنی این شرکت اطلاع داده است. بالا و اینکه چگونه محموله‌های Pura 70 نسبت به P60 125 درصد نسبت به P60 افزایش یافته است.

در طول معرفی Pura 70 در 18 آوریل، گزارش شد که Mate 60 Pro تنها در پنج ماه پس از عرضه، 6.2 میلیون دستگاه را به فروش رسانده است. اکنون، طبق آخرین به‌روزرسانی، هواوی با معرفی پرچمدار نسل قبلی خود به نقطه عطف جدیدی دست یافته است، به عنوان محموله های تجمعی به 10 میلیون واحد رسید. ما معتقدیم که دلایلی که مدل‌های Pura 70 محبوبیت زیادی کسب کرده‌اند به دلیل چیپست Kirin 9010 جدیدتر، به دنبال آن بهبودهایی در بخش تصویربرداری که هوآوی معرفی کرد، به ویژه با Pura 70 Ultra، که لنز جمع شونده را عرضه می کند.

برای اینکه رقبا مانند اپل روی پای خود باقی بمانند، شایعه شده است که هوآوی خانواده میت 70 را در اواخر سال جاری معرفی خواهد کرد، و حتی با وجود اینکه قبلاً ذکر شده بود که تراشه Kirin که مدل های جدید را تامین می کند، انبوه تولید شده در فرآیند 5 نانومتری SMIC، به نظر می‌رسد که تغییراتی در این برنامه‌ها وجود خواهد داشت. برای یک چیز، هوآوی ممکن است مجبور شود از گره ۷ نانومتری قدیمی‌تر برای Kirin silicon جدید، به این معنی که Mate 70 ممکن است فاصله عملکرد و کارایی را با رقبای آینده خود پر نکند.

امیدواریم هواوی به سرعت راه حلی ارائه دهد، در غیر این صورت مجبور خواهد شد سری Pura 70 خود را برای حفظ کشش حمل و نقل گوشی های هوشمند تخفیف دهد. این شرکت اخیراً ساخت مرکز تحقیق و توسعه پیشرفته خود را تکمیل کرده است، بنابراین اجازه دهید ببینیم در آینده چه به‌روزرسانی‌هایی دریافت خواهیم کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل