ZEUS 19٪ افزایش یافته است زیرا Zeus Network ارتقاهای عمده را نشان می دهد

ZEUS 19٪ افزایش یافته است زیرا Zeus Network ارتقاهای عمده را نشان می دهد

توکن بومی شبکه زئوس ZEUS با 19 درصد افزایش در یک روز، به 0.2931 دلار رسید.

در زمان نگارش این مقاله، ZEUS همچنان 11.6% در 24 ساعت گذشته افزایش داشت و 0.2705 دلار به ازای هر داده معامله می‌شد. از crypto.news. در همان دوره زمانی، حجم معاملات دارایی کریپتو در حدود 15.5 میلیون دلار بود. کریپتوکارنسی نیز طی هفته گذشته 59 درصد جهش داشته است.

نمودار قیمت ZEUS | منبع: TradingView

علاوه بر این، ارزش بازار ZEUS نیز به 45.4 میلیون دلار رسیده است. با این حال، قیمت توکن هنوز 75 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 1.11 دلار که در 8 آوریل به دست آمد، 75 درصد کاهش دارد.

افزایش ZEUS به دنبال اعلام شبکه زئوس در تاریخ 15 ژوئیه در مورد به‌روزرسانی‌های آتی، که انتظار می‌رود مرحله آزمایش عمومی متحول کننده را هدایت کند، به وجود آمد. این ارتقاها شامل تقویت شبکه آزمایشی APOLLO و توسعه ZeusScan و کیف پول Muses برای اطمینان از تجربه یکنواخت Mainnet Beta است.

ZeusScan نظارت و مدیریت بی‌درنگ دارایی‌های ZPL در Solana را ارائه می‌دهد، دید، امنیت، و بینش‌های تخصصی را برای ردیابی دارایی ارائه می‌دهد.

Muses Wallet که به عنوان یک افزونه کیف پول چند زنجیره ای در طول مرحله آزمایش عمومی راه اندازی می شود، دارایی های ZPL را در Solana و سایر بلاک چین ها مدیریت می کند.

ZPL مجموعه‌ای از برنامه‌های ماشین مجازی سولانا (SVM) است که به توسعه‌دهندگان امکان می‌دهد پشتیبانی بومی Solana را در برنامه‌های غیرمتمرکز ادغام کنند و تراکنش‌ها را در چندین بلاک چین تسهیل کنند.

شبیه به نشانه JUP مشتری، ZEUS توکن ها در شبکه زئوس برای عملکردهای مختلف استفاده می شوند. این شبکه که از سکوی پرتاب مشتری برای پرتاب توکن خود استفاده می کرد، امنیت را افزایش می دهد زیرا دارندگان توکن می توانند از ZEUS برای تقویت اقدامات محافظتی برای تراکنش ها و تعاملات استفاده کنند.

توکن‌های ZEUS همچنین دسترسی به خدمات را تسهیل می‌کنند، از جمله پرداخت هزینه تراکنش، عملیات قرارداد هوشمند و دسترسی به ویژگی‌های ویژه.

از نظر حاکمیت، دارندگان توکن ZEUS می‌توانند در مورد تصمیمات مهم پلتفرم، مانند ارتقاء پروتکل و جهت‌های توسعه، که جامعه را در مدیریت شبکه مشارکت می‌دهد، رأی دهند.

شبکه زئوس با ارائه توکن‌های ZEUS به عنوان پاداش، مشارکت‌هایی را تشویق می‌کند که از رشد و عملکرد شبکه پشتیبانی می‌کنند. این مشوق‌ها شامل تامین نقدینگی، مشارکت در طرح‌های اجتماعی، تشویق مشارکت فعال در اکوسیستم است.

OKX توکن ZEUS را برای معاملات لحظه ای فهرست کرده است و تراکنش های ZEUS/USDT را فعال می کند. هدف این ادغام، افزایش مقیاس پذیری Solana در کنار امنیت بیت کوین، افزایش پتانسیل برای برنامه های غیرمتمرکز و خدمات مالی ایمن است.

شبکه زئوس توسط چهره های برجسته ای مانند آناتولی یاکوونکو، بنیانگذار سولانا و مونیب علی، بنیانگذار استکس پشتیبانی می شود. در 8 آوریل، پروتکل با موفقیت 8 میلیون دلار بودجه جمع آوری کرد و به ارزش 100 میلیون دلاری دست یافت.

این بودجه از توسعه یک زیرساخت زنجیره‌ای متقابل با هدف پل زدن سولانا با بیت کوین (BTC) و لایت کوین ( LTC)، که یک گام بزرگ رو به جلو در قابلیت همکاری بلاک چین است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل