NVIDIA، SK hynix و TSMC Forge اتحاد جدید برای تسریع توسعه GPU و HBM4 برای استانداردهای هوش مصنوعی نسل بعدی

NVIDIA، SK hynix و TSMC Forge اتحاد جدید برای تسریع توسعه GPU و HBM4 برای استانداردهای هوش مصنوعی نسل بعدی

«اتحاد مثلثی» SK hynix، TSMC و NVIDIA طرح مشترکی را در رویداد آینده SEMICON اعلام خواهند کرد که عمدتاً بر سرمایه‌گذاری در بازارهای هوش مصنوعی از طریق فناوری‌های نسل بعدی مانند HBM4 تمرکز دارد.

SK hynix و TSMC آماده همکاری در حافظه پیشرفته HBM4، NVIDIA برای ارائه طرح‌های محصول هستند

SEMICON مانند CES صنعت نیمه هادی است که شرکت های بزرگی مانند SK hynix و TSMC برنامه های خود را برای آینده اعلام می کنند. با این حال، این بار، با توجه به اینکه شخصیت‌های برجسته‌ای از جمله جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا، کیم جو سان، رئیس SK hynix، و چندین مدیر اجرایی از سطح بالا در آن حضور دارند، این رویداد مهم‌تر از همیشه خواهد بود. شرکت ها انتظار می رود تمرکز اصلی در حال حاضر بر روی نسل بعدی HBM، به ویژه حافظه انقلابی HBM4، که دوران جدیدی را در بازار باز خواهد کرد.

<160

راه اندازی حافظه HBM4 برای بخش هوش مصنوعی بسیار بزرگ خواهد بود زیرا شرکت ها اکنون به سمت تغییر استراتژی های خود حرکت می کنند. SK hynix یکی از اولین شرکت هایی است که ” hbm gpu cowos>

از آنجایی که این مسیر بهینه نیست، SK hynix قبلاً فاش کرده بود که برنامه ادغام حافظه و نیمه هادی های منطقی در یک بسته واحد، به این معنی که نیازی به فناوری بسته بندی نخواهد بود. و با توجه به اینکه قالب‌های فردی به این پیاده‌سازی بسیار نزدیک‌تر است، عملکرد بسیار کارآمدتری خواهد داشت. برای دستیابی به این هدف، SK hynix قصد دارد یک «اتحاد مثلثی» استراتژیک که شامل TSMC برای نیمه هادی ها و NVIDIA برای طراحی محصول می شود که منجر به محصول نهایی می شود که ممکن است انقلابی باشد.

خروج از نسخه موبایل