لینک در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نیز قابل پخش است

لینک در The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom نیز قابل پخش است

در Nintendo Direct ماه گذشته، یاد گرفت که The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom سرانجام تقریباً چهل سال پس از اولین قسمت فرنچایز، شخصیت اصلی را در کانون توجه قرار خواهد داد. با این حال، همانطور که نازل شد< /a> توسط هیئت رتبه بندی نرم افزار سرگرمی (ESRB)، پیوند نیز قابل پخش خواهد بود.

این یک بازی ماجراجویی است که در آن بازیکنان نقش زلدا را به عهده می‌گیرند، زیرا او تلاش می‌کند شکاف‌ها را در سراسر Hyrule و Rescue Link از بین ببرد. از منظر ¾ بالای سر، بازیکنان در حین مبارزه با دشمنان سبک (مانند انسان ها، موجودات) محیط های مختلف را کاوش می کنند. به عنوان لینک، بازیکنان از شمشیر و فلش برای شکست دادن دشمنان استفاده می کنند. زلدا می تواند از یک چوب جادویی برای احضار موجودات (مانند شوالیه های بادگیر، سربازان خوک، اسلایم) برای جنگ استفاده کند. برخی از دشمنان را می توان با آتش زدن شکست داد. موجودات دیگر با شکست در مه حل می شوند. سکانس های نبرد تا حدودی دیوانه کننده هستند و چندین دشمن به طور همزمان حمله می کنند/مبارزه می کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا هر دو شخصیت به میل خود قابل تغییر هستند یا خیر. با توجه به اینکه The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom قرار است در کمتر از دو ماه دیگر در تاریخ 26 سپتامبر عرضه شود، احتمالاً به زودی توسط نینتندو به اشتراک گذاشته خواهد شد.

در سرزمين‌هاي وسيع Hyrule، شکاف‌هاي عجيبي پديدار شده و افراد زيادي از جمله Link را گرفته است. اکنون به تنهایی، زلدا با پری تری ملاقات می‌کند، یک عصای مرموز به نام Tri Rod دریافت می‌کند و برای نجات پادشاهی خود به سفری در سراسر Hyrule می‌رود. زلدا با تکان دادن Tri Rod روی میزی که پیدا کرده بود، یاد گرفت که چگونه یک تقلیدی از آن به نام اکو ایجاد کند. هنگامی که پژواک چیزی را یاد گرفتید، می توانید هر زمان که بخواهید آن را دوباره بسازید. حتی اگر دیواری وجود دارد که مسیر شما را مسدود کرده است، می‌توانید Echoes از جداول را ایجاد کنید تا یک پا را بالا ببرید. می توانید جعبه های چوبی تخت های قدیمی و چیزهای غیرعادی مانند بلوک های آب ایجاد کنید. نحوه استفاده از آنها به طور جداگانه یا با هم کاملاً به شما بستگی دارد.

برای یادآوری، یک زنده فیلم The Legend of Zelda در حال تولید در Sony Pictures Entertainment. کارگردانی آن بر عهده وس بال (معروف به کارگردانی سه گانه Maze Runner و Kingdom of the Planet of the Apes) خواهد بود، در حالی که فیلمنامه توسط درک کانولی، که در سه گانه دنیای ژوراسیک، Kong: Skull Island، Pokémon کار کرده است، انجام خواهد شد. کارآگاه پیکاچو و جنگ ستارگان: قسمت نهم – ظهور اسکای واکر.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

خروج از نسخه موبایل