کتی وود در یک پست حذف شده اعتراف می کند که نمی دانسته است که بازار به انویدیا بسیار پاداش می دهد

کتی وود در یک پست حذف شده اعتراف می کند که نمی دانسته است که بازار به انویدیا بسیار پاداش می دهد

این توصیه سرمایه گذاری نیست. نویسنده در هیچ یک از سهام ذکر شده هیچ سمتی ندارد. Wccftech.com یک خط مشی اخلاقی و افشای اطلاعات دارد.

در سال 2022، کتی وود، مدیر پورتفولیوی ستاره ARK Invest، با شجاعت اعلام کرد که پرچمدار ARK Innovation ETF (ARKK) یک 50% CAGR بیش از 5 سال آینده به زودی تا سال 2024، و ARKK تا کنون حدود 5 درصد در سال جاری کاهش یافته است، که یک انحراف بزرگ نسبت به ادعاهای بلند کتی وود است. دلیل این واگرایی: عدم وجود NVIDIA.

ARK Innovation Fund ETF Holdings از CathiesARK

قسمت بالا به جزئیات دارایی‌های برتر ETF صندوق نوآوری ARK می‌پردازد. فقدان NVIDIA در این مجموعه به‌عنوان یک ضربه خارق‌العاده بر عملکرد اخیر ETF عمل کرده است. به هر حال، سهام NVIDIA در حال حاضر تا کنون 168 درصد در سال جاری افزایش یافته است.

البته، کتی وود به‌خاطر سبک زمان‌بندی بازار کیشوتیک‌اش، که شامل فروش دونده‌ها برای خرید افراد عقب مانده است، شهرت دارد. با این حال، این سبک در بازاری که با وسعت بسیار کم مشخص می شود، کار نمی کند، همانطور که در حال حاضر وجود دارد. وود با فروش زودهنگام NVIDIA و امتناع از اجازه دادن به سهام “دونده” خود، منبع اصلی آلفا را برای ETF پرچمدار خود حذف کرد.

خروج از نسخه موبایل