Bitfinex انتظار دارد که بیت کوین بر اساس اخبار منتشر شود، اما در مورد فشار فروش بالقوه هشدار می دهد

Bitfinex انتظار دارد که بیت کوین بر اساس اخبار منتشر شود، اما در مورد فشار فروش بالقوه هشدار می دهد

Bitcoin در شروع هفته شاهد صعود آن به بالای 63000 دلار بود، اما تحلیلگران Bitfinex هشدار می دهد که ممکن است با پیشرفت هفته، بازار با روندی بازگشت مواجه شود.

BTC در 24 ساعت گذشته 5 درصد و در هفته گذشته 13 درصد افزایش یافته است. این دستاوردها در بحبوحه مجموعه ای از عوامل، از جمله فروش بیت کوین دولت آلمان پایان و احساسات مثبت در مورد دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده. قیمت بیت کوین در آخر هفته پس از رسیدن به 53500 دلار در اوایل هفته، به بالاتر از محدوده 125 روزه خود در حدود 60200 دلار رسید.

با این حال، در حالی که جهش هنوز می تواند ادامه یابد، تحلیلگران در Bitfinex پیشنهاد می کنند که معامله گران ممکن است باید منتظر حرکت های تعیین کننده باشند.

به اشتراک گذاشتن بینش خود از طریق شماره این هفته Bitfinex Alpha، تحلیلگران گفتند که آخرین بازگشت بیت کوین به بالای سطح 60 هزار دلار هنوز می تواند هفته های گذشته را منعکس کند. اینجاست که پس از یک رالی کوچک آخر هفته که تقریباً در اواسط هفته عمر کوتاهی داشت، یک اصلاح ایجاد شد.

دستور کار اخبار بازار را هدایت می کند، نه اصول اولیه

با بهبود احساسات پس از فروش اخیر، شاخص ترس و طمع بیت کوین از ترس به سمت خنثی حرکت کرده است. به نظر می رسد نگرانی های عرضه کمرنگ شده است و بازار از روز شنبه با تحولات جدید سازگار شده است.

تحلیلگران نوشتند: «این تغییر در احساسات، ظرفیت بازار را برای یکپارچه‌سازی سریع اطلاعات جدید و تعدیل انتظارات بر این اساس برجسته می‌کند، با این حال ما معتقدیم هنوز تمرکز بر واکنش بازار در دو روز اول معاملات هفته مهم است.

علاوه بر اینکه منطقه حدود 60200 دلار به عنوان یک سطح حمایتی بالقوه کلیدی است، می تواند به منطقه مقاومت نیز تبدیل شود. اگر گاوها با قاطعیت بالاتر تصمیم بگیرند، BTC می تواند سطوح مقاومت اخیر را نزدیک به سطح 70 هزار دلار دوباره آزمایش کند. با این حال، یک افت، از فشار نزولی جدید استقبال می کند – به ویژه اگر فروش دوباره ظاهر شود.

امداد آخر هفته، یا تجمع پایدار جدید؟

طبق گفته تحلیلگران Bitfinex، آخر هفته‌ها برای گاوهای نر در چند ماه گذشته تسکین بخشیده است. با این حال، خرس‌ها در هشت هفته گذشته توانسته‌اند دوباره در اواسط هفته ظاهر شوند، به تاریخ 8 ژوئن، زمانی که قیمت‌ها آخرین بار در حدود 70000 دلار بود.

بنابراین “برنامه خبری” ممکن است حرکت بازار را در کوتاه مدت دیکته کند. اما معامله گران ممکن است بخواهند پتانسیل موانع جدید را در نظر بگیرند و طلبکاران کوه Gox یکی را تماشا کنند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

خروج از نسخه موبایل