اخبار روزاقتصاد

گزارش: سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین، اتریوم را افزایش می دهند

گزارش: سرمایه گذاران نسبت به بیت کوین، اتریوم را افزایش می دهند

گزارش اخیر نشان می‌دهد که احساسات سرمایه‌گذاران بین اتریوم افزایش یافته است (ETH) و بیت کوین (BTC) .

Bybit، دومین صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات،

براساس آن گزارش، روندهای بازار و سیگنال‌های معاملاتی در سراسر حجم معاملات نقطه‌ای، قراردادهای آتی، گزینه‌ها و قراردادهای دائمی نشان‌دهنده رشد فزاینده احساس صعودی نسبت به ETH.

سرمایه‌گذاران به دلیل راه‌اندازی قریب‌الوقوع اولین ETF های Ether Spot در ایالات متحده این خوش‌بینی در نوسانات پایدار ETH نسبت به BTC حتی در بحبوحه فعالیت‌های اخیر بازار و فروش آن منعکس می‌شود. 

یافته‌های مطالعه

با وجود رکود اخیر بازار، معاملات آتی ETH با بهره باز سریعتر از BTC بهبود یافته است. این نشان دهنده یک روایت بازار قوی در مورد ETH و چشم انداز آن است. همچنین، حجم معاملات بالاتر در قراردادهای دائمی ETH نشان دهنده موقعیت های خرید قابل توجهی است که توسط موقعیت استراتژیک پیش از تحولات بازار هدایت می شود. 

در خلال فروش اخیر کریپتو، حجم مبادلات مبادلات دائمی افزایش یافت و بسیاری از معامله گران موقعیت های خرید خود را بستند.

در این گزارش آمده است: «فعالیت حجم تجارت بیشتر در ETH نشان می‌دهد که معامله‌گران در موقعیت‌های خرید با شدت بیشتری گیر افتاده‌اند، احتمالاً به دلیل موقعیت‌یابی قبل از تاریخ شروع معامله ETF. 

علاوه بر این، نوسانات بازار گزینه‌های ETH بالا باقی می‌ماند، به‌ویژه در انتظار تأیید ETF، در تضاد با موضع تدافعی‌تر گزینه‌های BTC.

طبق گزارش، گزینه‌های اتریوم دارای نوسان 10 تا 15 امتیازی در مقایسه با BTC در تمام نقاط تنور در ساختار عبارت هستند. علاوه بر این، ETH انحراف لبخند ناپایدار خود را به سمت تماس های خارج از پول (OTM) بسیار سریعتر از BTC بازیابی کرده است. 

همچنین حجم معاملات قابل‌توجهی در تماس‌های اتریوم وجود داشته است که بسیار بیشتر از فعالیت‌های آن است.

یوجین چئونگ، رئیس مؤسسات بای‌بیت، اظهار داشت: «آخرین داده‌ها بر انعطاف پذیری و جذابیت بازار ETH تأکید می‌کند، زیرا به نقاط عطف کلیدی نظارتی نزدیک می‌شویم. سرمایه‌گذاران به وضوح در میان انتظارات رو به رشد بازار، موقعیت مطلوبی دارند.»

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا