اخبار روزاقتصاد

مدیر عامل بلک راک: بیت کوین طلای دیجیتال است

مدیر عامل بلک راک: بیت کوین طلای دیجیتال است

لری فینک، رئیس و مدیر عامل بلک راک گفت که او معتقد است بیت کوین یک “کلاس دارایی مالی قانونی” برای کسانی است که به دنبال کنترل مالی خارج از سیستم های سنتی هستند.

وقتی فینک شکاک بود، اکنون بیت کوین را مشاهده می کند (BTC) به عنوان یک طبقه دارایی قانونی.  

«همانطور که می دانید، من یک شکاک بودم. فینک به CNBC. “من آن را مطالعه کردم، در مورد آن یاد گرفتم، و آمدم و گفتم، “باشه، نظر من پنج سال پیش اشتباه بود.” 

فینک پتانسیل بیت کوین را برای بازدهی نامرتبط و نقش آن به عنوان محافظ در برابر تحقیر ارز و بی ثباتی ژئوپلیتیکی برجسته کرد.

“همانطور که قبلاً گفتم، من به آن به عنوان طلای دیجیتال نگاه می کنم، و معتقدم که نیاز واقعی وجود دارد که همه به آن به عنوان جایگزینی برای، می توانم بگویم، خوش بینی که من در جهان دارم نگاه کنند.” فینک گفت. 

عدم قطعیت

فینک کاربردهای صنعتی بیت کوین و جذابیت آن در مواقع نامشخص را تأیید کرد، که نشان دهنده تغییر دیدگاه سازمانی در مورد ارز دیجیتال است. وی تاکید کرد که بسیاری از مردم از ترس و عدم اعتماد به نهادهای کشورشان روی ارز سرمایه گذاری می کنند.

“من به آن به عنوان وسیله‌ای نگاه می‌کنم که در آن هوش مالی خود را در موردی بیان می‌کنید که بیشتر از دنیا می‌ترسید. فینک گفت: تو از وجودت بیشتر می ترسی. 

در 6 ژوئیه، مدیر عامل BlackRock گفت او امیدوار است که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را دموکراتیک کند و آنها را برای سرمایه گذاران در دسترس و مقرون به صرفه تر کند.

در ماه مارس، BlackRock گامی در جهت ترکیب بیت کوین برداشت. با تشکیل پرونده در SEC برای گنجاندن ETF های بیت کوین در صندوق تخصیص جهانی آن. بر اساس این پرونده، صندوق در حال برنامه ریزی برای خرید سهام در محصولات قابل معامله در بورس (ETPs). 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا