اخبار روزاقتصاد

سرمایه گذاران کریپتو 1.4 میلیارد دلار در وسایل نقلیه دارایی دیجیتال پارک می کنند 

سرمایه گذاران کریپتو 1.4 میلیارد دلار در وسایل نقلیه دارایی دیجیتال پارک می کنند 

بیت‌کوین و ایالات متحده منجر به جریان‌های سرمایه به محصولات دارای پشتوانه رمزنگاری شدند، زیرا سرمایه‌گذاران از فرصت‌های بازار با قیمت پایین‌تر استفاده کردند. 

طبق تحقیقات CoinShares، سرمایه گذاران پارک شده 1.44 میلیارد دلار در وسایل نقلیه رمزنگاری، با 1.35 میلیارد دلار سرمایه گذاری به بیت کوین ( BTC) ETF در ایالات متحده و سایر مناطق. این اعداد پنجمین هجوم هفتگی بیت کوین را به خود اختصاص دادند و کل ورودی محصولات کریپتو برای سال 2024 را به 17.8 میلیارد دلار رساندند.

آلت‌کوین‌هایی مانند اتریوم (ETH) نیز توجه مثبت سرمایه‌گذاران را به خود جلب کردند. 72 میلیون دلار در هفته گذشته برای زمان از مارس. جریان ورودی امسال از 10.6 میلیارد دلار در سال 2021 فراتر رفته و همچنان رکوردهای جدیدی را برای سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال به ثبت می رساند. 

کریپتو دوباره به بازار می‌آید

قیمت ارزان‌تر کریپتو که در هفته گذشته مشاهده شد، سرمایه‌گذاران را ترغیب کرد تا محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتالی را هدر دهند که منجر به احیای بازار در روز دوشنبه شد. کل بازارهای کریپتو 3.9 درصد افزایش یافت و به 2.4 تریلیون دلار رسید. افزایش 5.2 درصدی بیت کوین در 24 ساعت به توکن اجازه داد تا 62500 دلار را پس بگیرد و شکاف را از اوج خود در ماه مارس به 15 درصد کاهش دهد.

آلت کوین‌های اصلی مانند اتریوم، BNB، و سولانا (SOL) دنبال شدند طبق صفحات قیمت crypto.news، کت و شلواری با بیش از 5 درصد افزایش قیمت. به طور کلی، احساسات بازار نیز بهبود یافته است و در زمان انتشار بی طرف مانده است. شاخص ترس و طمع کریپتو رتبه 52 را نشان داد که یک بهبودی از ترس بازار ثبت شده در هفته گذشته است. 

محققان QCP Capital پیشنهاد کردند که افزایش بازار توسط دونالد ترامپ ایجاد شده است. ترور ناموفق و اطمینان به اینکه کاندیدای ریاست جمهوری طرفدار رمزارزها شانس بیشتری برای انتخاب شدن به جای جو بایدن دارد. این شرکت همچنین به فروش استخراج از آلمان اشاره کرده است. مسئولین. در بخشی از گزارش QCP آمده است:

«ما فکر می‌کنیم که بازار از قبل برای افزایش قیمت در موقعیتی قرار گرفته بود که دولت آلمان عرضه خود را به پایان رسانده بود و همچنین با وجود صندوق‌های تامینی بزرگ که هفته گذشته تماس‌های تهاجمی خریدند. ترامپ محرک عالی برای طولانی شدن بازار بود.”

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا