اخبار روزاقتصاد

گزارش: مدیر عامل مجله بیت کوین متعهد شد 15 میلیون دلار برای ترامپ جمع آوری کند

گزارش: مدیر عامل مجله بیت کوین متعهد شد 15 میلیون دلار برای ترامپ جمع آوری کند

دیوید بیلی، مدیر عامل مجله بیت کوین، بنا بر گزارش ها متعهد شده است که 15 میلیون دلار برای دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا، طی کنفرانسی در نشویل در اواخر این ماه جمع آوری کند.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده دونالد ترامپ قرار است در مراسم بیت کوین شرکت کند کنفرانسی در نشویل، تنسی، که انتظار می رود به او کمک کند تا 15 میلیون دلار از اهداکنندگان، واشنگتن پست گزارش به نقل از منابع آشنا.

براساس این گزارش، دیوید بیلی، مدیر اجرایی مجله بیت کوین، چندین بار ایده کنفرانس را با ترامپ و نمایندگانش لابی کرد و قول داد “برای ترامپ 15 میلیون دلار جمع آوری کمک مالی در نشویل برگزار کند.”

طبق منابع آگاه، حداقل دو اهداکننده که با ترامپ در مورد مسائل مربوط به رمزارزها گفتگو کرده بودند به واشنگتن پست گفتند که رئیس جمهور سابق متعهد شد از این موضوع حمایت کند، اگرچه “به نظر نمی رسید از پیچیدگی های ارزهای دیجیتال بی اطلاع باشد. ” این گزارش می افزاید که ترامپ همچنان جامعه کریپتو را به عنوان یک دارایی بالقوه در تلاش خود برای بازگشت به ریاست جمهوری می داند.

«ترامپ می‌داند که دولت بایدن سیاست‌های ارزهای دیجیتال را نادرست مدیریت کرده و اهمیت آن را اشتباه ارزیابی کرده است.»

کایل سامانی اهداکننده ترامپ و یکی از بنیانگذاران Multicoin Capital.

سامانی در گفتگو با واشنگتن پست افزود که بسیاری از علاقه مندان به ارزهای دیجیتال رای دهندگان تک موضوعی هستند، منابع مالی دارند و “به دنبال نامزدی برای حمایت می گردند” و تاکید کرد که ترامپ و تیمش “همه موارد فوق را به رسمیت می شناسند و می دانند. از آن استفاده کنید.”

این گزارش اشاره می‌کند که مقامات ارشد کاخ سفید اخیراً با مدیران کریپتو ملاقات کرده‌اند، که طی آن آنها «شایعات مختلفی را شنیده‌اند»، اگرچه جزئیات این بحث‌ها و افراد درگیر فاش نشده است. انتظار می رود ترامپ ساعت 2 بعدازظهر سخنرانی کند. CT (19:00 UTC) به مدت 30 دقیقه در 27 ژوئیه، آخرین روز کنفرانس بیت کوین در نشویل.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا