اخبار روزاقتصاد

استخراج کننده بیت کوین Northern Data 10.7 میلیون سهم جدید برای تقویت گسترش پلت فرم ابری منتشر می کند

استخراج کننده بیت کوین Northern Data 10.7 میلیون سهم جدید برای تقویت گسترش پلت فرم ابری منتشر می کند

شرکت استخراج بیت کوین اروپایی Northern Data AG اعلام کرده است که قصد دارد 214 میلیون یورو از طریق افزایش سرمایه 20 درصدی افزایش دهد و 10.7 میلیون سهام جدید منتشر کند.

شرکت استخراج بیت کوین آلمان (BTC) Northern Data AG قرار است فعالیت های خود را از طریق افزایش سرمایه قابل توجهی تقویت کند، که انتظار می رود افزایش یابد. ذخایر مالی آن تقریباً 214 میلیون یورو است.

در یک بیانیه مطبوعاتی در 15 ژوئیه، شرکت مستقر در فرانکفورت گفت که قصد دارد 10،699،446 سهام با نام جدید، معادل 20 درصد از سرمایه فعلی خود را منتشر کند، حرکتی که انتظار می رود به گسترش ابر شرکت کمک کند. پلتفرم، و گسترش حضور مرکز داده فیزیکی خود در سراسر اروپا و ایالات متحده

این شرکت همچنین قصد دارد از سرمایه افزایش‌یافته برای تقویت زیرساخت‌های خود برای پشتیبانی از پیشرفت‌ها در محاسبات با کارایی بالا و هوش مصنوعی مولد استفاده کند.

«مدیریت معتقد است که این سرمایه‌گذاری‌ها با ایجاد زیرساخت‌های بسیار مورد نیاز برای تقویت نوآوری هوش مصنوعی مولد، از موقعیت شرکت به‌عنوان پیشرو در محاسبات با عملکرد بالا حمایت می‌کند.»

داده های شمالی

شرکت متذکر می شود که انتشار سهام جدید با قیمت 20 یورو به ازای هر سهم اجرا خواهد شد که نشان دهنده حق بیمه ای در حدود 1.7 درصد نسبت به قیمت میانگین وزنی حجمی در Xetra-trading قبل از اعلام است. Northern Data همچنین به سهامداران خود اطمینان داد و گفت: “هیچ گونه کاهش اقتصادی سهامدارانی که در افزایش سرمایه شرکت نمی کنند، وجود نخواهد داشت.”

برای تسهیل این رویکرد، ماینر بیت کوین قصد دارد از سرمایه مجاز موجود، به استثنای حقوق اشتراک قانونی سهامداران، استفاده کند. در نتیجه، افزایش سرمایه در دو مرحله اجرا می‌شود: در ابتدا توسط سهامدار عمده Tether و “یک نهاد به طور غیرمستقیم” توسط مدیر عامل Arosh Thillainathan، و متعاقباً به نسبت سایر سهامداران عمده که شرکت را انتخاب کردند.

اعلام تزریق سرمایه مطابق با پیش بینی اخیر سه برابر شدن درآمد خود در سال 2024، با تاکید بر تعهد خود به گسترش راه حل های محاسباتی با عملکرد بالا. با توجه به نتایج حسابرسی شده مالی سال 2023 خود که توسط crypto.news مشاهده شد، این شرکت پیش بینی می کند فروش در سال جاری به 240 میلیون یورو برسد که نشان دهنده افزایش سه برابری نسبت به سال قبل است.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا