اخبار روزاقتصاد

جمع بندی Crypto VC: استارت آپ های بلاک چین 150.9 میلیون دلار بودجه تضمین می کنند زیرا Partior با 60 میلیون دلار سری B پیشتاز است.

جمع بندی Crypto VC: استارت آپ های بلاک چین 150.9 میلیون دلار بودجه تضمین می کنند زیرا Partior با 60 میلیون دلار سری B پیشتاز است.

استارت آپ های بلاک چین در روزهای اخیر 150.9 میلیون دلار تضمین کردند. اعلامیه سری B 60 میلیون دلاری Partior بزرگترین دور هفته گذشته بود که نشان دهنده سرمایه گذاری قوی در فضای کریپتو بود.

بر اساس جمع آوری سرمایه رمزگذاری. 

می توانید تفکیک بودجه این هفته را در جدول زیر مشاهده کنید:

<شکل کلاس = "wp-block-image"> Crypto VC roundup: Blockchain startups secure $150.9m in funding as Partior leads with $60m series B - 1

جمع آوری سرمایه رمزنگاری 07-13 ژوئیه، 150.9 میلیون دلار بودجه تضمین می‌کنند، زیرا Partior پیشتاز است. منبع: Crypto Fundraising

بزرگترین دور بودجه: Partior، 60 میلیون دلار

به‌عنوان رهبر این بسته، پارتیور 60 میلیون دلار در دور سرمایه‌گذاری سری B جمع‌آوری کرد تا ریل‌های بین‌بانکی مبتنی بر دفتر کل جهانی خود را برای تسویه و تسویه بی‌درنگ بهبود بخشد. 

Peak XV Partners پیشتاز این دور بود. Valor Capital Group و Jump Trading Group نیز با سرمایه گذاران موجود مانند J.P. Morgan، Standard Chartered و Temasek شرکت کردند.

Partior، یک شرکت فین‌تک، قصد دارد از منابع مالی جمع‌آوری‌شده برای گسترش شبکه بین‌المللی خود و ادغام ارزهای بیشتری در پلتفرم خود استفاده کند. در حال حاضر از دلار آمریکا، یورو و دلار سنگاپور پشتیبانی می کند. 

تکنولوژی این شرکت در حال حاضر توسط بانک‌های بزرگی مانند DBS، J.P. Morgan، و Standard Chartered برای تسهیل جریان پرداخت استفاده می‌شود.

RedStone Oracles، 15 میلیون دلار

در جای دیگر، RedStone Oracles 15 میلیون دلار را در یک دور سری A برای پیشبرد راه حل اوراکل بلاک چین مدولار خود تضمین کرد. 

سرمایه‌گذار سریال رمزنگاری VC، Arrington Capital، این دور را رهبری کرد که مشارکت Spartan، IOSG Ventures و دیگر سرمایه‌گذاران برجسته را شاهد بود. 

RedStone که در سال 2021 در طول برنامه جوجه کشی Arweave تأسیس شد، به سرعت مورد توجه قرار گرفت و اکنون بیش از 100 مشتری دارد و ارزش 4 میلیارد دلاری را تضمین می کند. 

هدف محصولات Oracle این شرکت کاهش هزینه‌های گاز برای برنامه‌های غیرمتمرکز در ماشین مجازی اتریوم (EVM) و rollup-as-a- شبکه های سرویس (RaaS).

SendBlocks، 8.2 میلیون دلار

یکی دیگر از برنده‌های بزرگ در تامین مالی کریپتو VC این هفته، استارت‌آپ اسرائیلی SendBlocks بود. ، که در مدیریت داده های بلاک چین تخصص دارد. 

این شرکت 8.2 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Castle Island Ventures جمع آوری کرد. این دور همچنین شامل شرکت‌های دیگر VCها از جمله Pitango، Illuminate Financial، Laser Digital و Starkware بود. 

پلتفرم SendBlocks به شرکت‌های زنجیره بلوکی اجازه می‌دهد تا داده‌های حیاتی را تعریف کنند و از فناوری خود برای استخراج بینش ارزشمند از زنجیره بلوکی استفاده کنند.

دیگر جمع آوری کمک های مالی قابل توجه

Tabi (سابق Treasureland): 16.1 میلیون دلار در یک دور فروش عمومی جمع آوری کرد. تابی یک بازار غیرمتمرکز برای NFT ها است که دارای تجارت، لانچ پد و پلتفرم بازی است.

در یک پست در 14 ژوئن در X، این شرکت نشان داد که تنها در اولین ساعت از فروش عمومی توکن خود، 5 میلیون دلار جمع آوری کرده است.

ZAP: تضمین 15 میلیون دلاری از سرمایه گذاران، از جمله Rarestone Capital و Cypher Capital. ZAP بر توزیع توکن مبتنی بر شهرت برای پاداش دادن به مشارکت کاربران تمرکز دارد و در حال گسترش پروتکل خود به سایر بلاک چین‌ها است.

این پروژه می‌گوید از این بودجه برای کمک به حل مسائل کلیدی در فضای ایردراپ و سکوی پرتاب و همچنین گسترش خدمات خود به مکان‌ها و بلاک‌چین‌های جدید استفاده خواهد کرد.

پروتکل رم: از مخفی کاری با 9 میلیون دلار بودجه از سوی شرکت های رده بالای رمزارز VC مانند Hack VC و P2 Ventures بیرون آمد. 

پروتکل رم قصد دارد از Solana (SOL) به عنوان یک شبکه کمکی استفاده کند. برای بلاک چین های لایه 2 اتریوم (ETH)، در نتیجه کارایی را بدون به خطر انداختن کاربر افزایش می دهد. تجربه.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا