اخبار روزاقتصاد

BRETT memecoin به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری رسید

BRETT memecoin به ارزش بازار 1 میلیارد دلاری رسید

memecoin که سه ماه پیش عرضه شد، اکنون دارای ارزش بازار بیش از 1 میلیارد دلار است، 

این افزایش شهابی در مقایسه با سایر memecoins قابل توجه است. Dogecoin (DOGE، چندین سال طول کشید تا به همان نقطه عطف دست یافت.

BRETT یک شخصیت اصلی از مجموعه Boy’s Club است که توسط Matt Furie ساخته شده است، او همچنین کارتون معروفی را ایجاد کرد که الهام‌بخش میم محبوب Pepe و memecoin PEPE بود.  

«این حتی گرم کردن قبل از بازی نیست. ما هنوز در رختکن قبل از بازی برای برت هستیم، گفت: کراش معامله گر BRETT.

هجوم سرمایه‌گذاری به BRETT نشان‌دهنده علاقه جاری و پایدار به بازار memecoin به طور کلی. این علاقه به احتمال زیاد باعث رشد و توسعه بیشتر در بازار خواهد شد.

عوامل تقویت کننده رشد BRETT

این بهار برای BRETT با نقاط عطف و شتاب رو به رشد موفقیت آمیز بوده است. قابل ذکر است، یکی از نکات برجسته، فهرست BRETT در پروتکل بدون درز، یک پروتکل معروف DeFi برای وام دادن و قرض گرفتن در Base.

Base، بلاک چین لایه 2 (L2) اتریوم کوین بیس است. این فهرست، دید و دسترسی BRETT را افزایش داد و منجر به افزایش ارزش بازار memecoin شد.

علاوه بر این، احساسات مثبت در بازار کریپتو چشم‌انداز صعودی BRETT را تقویت کرده است. تایید ETF های رمزنگاری، شروع معاملات آتی Dogecoin در مشتقات کوین بیس، و پیش بینی گسترده رسیدن بیت کوین به مرز 100000 دلار، همگی به ایجاد یک محیط مساعد برای رشد BRETT کمک کرده اند.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا