اخبار روزاقتصاد

تجزیه و تحلیل قیمت Toncoin قبل از راه اندازی TapSwap

تجزیه و تحلیل قیمت Toncoin قبل از راه اندازی TapSwap

قیمت تونکوین در روز سه‌شنبه با ادامه سقوط آلت‌کوین روند کاهشی داشت. تقریباً 10 درصد سقوط کرد و به 7 دلار رسید که پایین ترین سطح از 12 ژوئن است. Toncoin اکنون بیش از 15٪ از بالاترین سطح خود کاهش یافته است، به این معنی که به سمت اصلاح حرکت کرده و به سمت منطقه سقوط می رود. 

توکن Toncoin در روز سه‌شنبه به سایر آلت‌کوین‌ها پیوست که به سمت فروش عمیق حرکت کردند. قیمت بیت کوین به زیر 65000 دلار رسید در حالی که توکن های قابل توجهی بودند مانند Solana، Fantom، Worldcoin، Brett و Chilliz بیش از 15٪ عقب نشینی کردند. از لحاظ تاریخی، آلت کوین ها از بیت کوین پایین تر پیروی می کنند. 

با این وجود، اکوسیستم Toncoin به طور متوسط ​​خوب عمل می کند. داده‌های گردآوری‌شده توسط DeFi Llama نشان می‌دهد که مقدار کل قفل شده (TVL) در اکوسیستم DeFi ثابت است با بیش از 940 میلیون دلار، آن را به یازدهمین شبکه بزرگ در صنعت تبدیل می کند. شبکه های دیگری مانند Polygon، Sui، Cronos و Near Protocol را پشت سر گذاشته است. همچنین، تعداد آدرس های TON اخیراً به رکورد بالایی رسیده اند.

یکی دیگر از کاتالیزورهای احتمالی برای قیمت Toncoin، راه‌اندازی آتی TapSwap، پلتفرم محبوب Tap-to-Earn تلگرام خواهد بود. در بیانیه اخیر، توسعه دهندگان خاطرنشان کردند که Toncoin را انتخاب کرده اند، یک بلاک چین که به دلیل سرعت و هزینه های کم تراکنش شناخته شده است. 

TapSwap بزرگترین رقیب Notcoin است که اخیراً شروع به کار کرد و به ارزش بازار بیش از 1.8 میلیارد دلار دست یافت. داده های اپلیکیشن آن نشان می دهد که تعداد کاربران به بیش از 53 میلیون نفر رسیده است. در مقاله هفته گذشته من، شبکه بیش از 49 میلیون کاربر.

کاربران روزانه TapSwap به بیش از 17.9 میلیون کاربر افزایش یافته است که آن را به فعال ترین پلت فرم اجتماعی در صنعت تبدیل کرده است.

کاربران TapSwap مانند Notcoin، تنها با ضربه زدن روی دکمه، سکه تولید می کنند. در نهایت، این توکن در صرافی‌ها راه‌اندازی می‌شود، جایی که کاربران می‌توانند آن‌ها را برای ارزهای فیات بازخرید کنند.

پیش‌بینی قیمت تون‌کوین

Toncoin price
تجزیه و تحلیل قیمت Toncoin قبل از راه اندازی TapSwap 2

TON نمودار روزانه

در نمودار روزانه، می‌بینیم که با تشدید فروش کریپتو، قیمت TON دچار تغییر شدیدی شده است. این فروش پس از تشکیل الگوی نمودار گوه ای رو به افزایش توسط توکن اتفاق افتاد. اکنون کمی پایین تر از سمت پایین این الگو و میانگین متحرک 25 روزه حرکت کرده است.

شاخص قدرت نسبی توکن توکن (RSI) اکنون به زیر نقطه خنثی در 50 سقوط کرده است. بنابراین، این فروش احتمالاً برای مدتی ادامه خواهد داشت زیرا فروشندگان حمایت کلیدی را روی 6 دلار، پایین‌ترین نقطه آن در 23 می، هدف قرار می‌دهند. در آن مرحله، سرمایه‌گذاران به دنبال بازگشت مجدد خواهند بود و منتظر تأیید بیشتر هستند که آیا افزایش می‌تواند پایدار بماند یا خیر.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا