اخبار روزاقتصاد

Hex Trust متولی هنگ کنگ از بلاک چین Monad پشتیبانی می کند

Hex Trust متولی هنگ کنگ از بلاک چین Monad پشتیبانی می کند

حافظه رمز ارز Hex Trust در حال همکاری با Monad Labs است و اولین متولی است که خدمات نگهداری را برای شبکه Monad layer-1 ارائه می دهد.

نگهبان رمزنگاری مستقر در

هنگ‌کنگ Hex Trust با توسعه دهنده بلاک چین Monad Labs برای ارائه چنین خدماتی برای اکوسیستم Monad شریک شده است. به یک بیانیه مطبوعاتی که توسط crypto.news دیده شده است.

توسعه‌دهنده بلاک چین می‌گوید که این همکاری «نقطه عطف مهمی» را نشان می‌دهد زیرا Hex Trust تبدیل به «اولین متولیی می‌شود که از نگهداری دارایی‌ها در بلاک چین موناد پشتیبانی می‌کند». در اظهار نظر در مورد این خبر، رهبر توسعه کسب و کار در Monad Labs جوی آنتونی گفت که این شرکت به دلیل نقش کلیدی در مناطق APAC و MENA تصمیم به انتخاب متولی مقر هنگ کنگ گرفته است.

“موقعیت Hex Trust به عنوان یک متولی پیشرو در APAC و MENA، و نوآوری سریع در فضای نگهداری، آنها را به ارائه‌دهنده کلیدی برای نگهداری دارایی‌ها در بلاک چین Monad تبدیل می‌کند.”

جوی آنتونی

Monad که در سال 2022 توسط Keone Hon، James Hunsaker و Eunice Giarta تأسیس شد، یک شبکه لایه 1 است که از ماشین مجازی اتریوم (EVM) برای اجرای موازی سازی برای فعال کردن پردازش کارآمدتر و نهایی شدن بلوک فوری استفاده می کند.

در ماه آوریل، Monad Labs ایمن یک دور سرمایه گذاری 225 میلیون دلاری به رهبری پارادایم برای دوبرابر کردن توسعه لایه 1 خود که برای بهبود سرعت تراکنش و کاهش کارمزد در مقایسه با اتریوم انجام می شود، تضمین کرد. طبق گفته  اسناد فنی در سپتامبر 2023 رونمایی شد.

اگرچه اشاره‌های بعدی به توکن حذف شد، اما قابل درک است که این توکن در اکوسیستم بلاک چین برای پرداخت‌های تراکنش استفاده خواهد شد.

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا