اخبار روز

والیبال خاص و با دیگر فدراسیون‌ها متفاوت است

والیبال خاص و با دیگر فدراسیون‌ها متفاوت است

۲۰:۰۱ ۲۱ تير ۱۴۰۳

در راستای اهداف و سیاست‌های کلان و نوین فدراسیون والیبال برای رشد و توسعه والیبال در سراسر کشور و با موافقت وزارت ورزش و جوانان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در سال ۱۴۰۳ امروز (پنج‌شنبه ۲۱ تیر) در سالن همایش‌های هتل هاله (لاله) شهر بانه استان کردستان به ریاست سینا کلهر معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

معاون وزیر ورزش و جوانان در این مجمع با عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، گفت: اگر مردم ایران فارع از دین، مذهب و گرایش‌های زبانی و محلی دلداده امام حسین هستند، به دلیل حق طلبی است که یکی از ویژگی‌های فرهنگی مردم ایران است. بنابر این این تجدید عهد‌ها و پیمان‌ها آورده معنوی برای آنها دارد.

اولویت وزارت، توسعه ورزش در شهر‌های کوچک و مناطق محروم است

وی با تقدیر و تشکر از همه دوستان که میزبان این مجمع در شهر بانه بودند، گفت:  اولویت وزارت ورزش هم رشد و توسعه ورزش در شهر‌های کوچک و مناطق محروم است که جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم فدراسیون والیبال الگویی برای ورزش ایران باشد.

معاون وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: والیبال با همه فدراسیون‌ها فرق می‌کند، زیرا نخستین فدراسیونی است که موفقیت در مقایس جهانی برای ورزش ایران به دست آورد. افکار عمومی انتظاراتی از این ورزش دارد، زیرا با تیم‌های ملی والیبال غرورش را در حدود یک دهه حفظ کرده است. بنابر این فدراسیون والیبال همانند دیگر فدراسیون‌ها نیست.

فدراسیون والیبال ویژه و خاص است

وی با تاکید مجدد بر این‌که فدراسیون والیبال ویژه و خاص است، گفت: همیشه در علوم اجتماعی گفته می‌شود که ایرانی‌ها کار جمعی بلد نیستند، اما والیبال نخستین رشته‌ای بود که این مانع ذهنی را برداشت و تبدیل شد به یک رشته‌ای که ما می‌توانیم و اگر خدا نکرده این روند تغییر کند برای مردم ناراحت کننده است که قابل درک است.

والیبال به روزهای اوج خود برگردد

کلهر ادامه داد: برخی نتایج به غرور ملی یا حثیت ملی آسیب می‌زند که باید از بروز آن جلوگیری کرد، به عنوان یک فرد از جامعه ایران می‌خواهیم که والیبال به روز‌های اوج خود برگردد و می‌دانیم رییس فدراسیون برنامه ویژه برای این موضوع دارد و این مشکلات را حل خواهد کرد.

وی تاکید کرد: علی رغم کمبود‌ها و محدویت‌ها تلاش شده و دستاوردهای خوبی کسب شده و امیدوارم دوباره والیبال ایران در زمره تیم‌های برتر جهان قرار گیرند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا