اخبار روز

دانشگاه بین‌المللی چابهار در جذب دانشجوی خارجی هیچ محدودیتی ندارد

دانشگاه بین‌المللی چابهار در جذب دانشجوی خارجی هیچ محدودیتی ندارد

۲۲:۴۵ ۱۷ تير ۱۴۰۳

حمیرا ریگی در حاشیه بازدید از دانشگاه بین المللی چابهار در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دانشگاه‌ها نقشی ذاتی و برجسته در دنیای اقتصاد ایفا می‌کنند و این عامل نقش بسزایی در توسعه سرزمینی و منطقه‌ای دارد.

وی با حائز اهمیت دانستن بهره‌گیری از فرصت‌های جدید برای دانشجویان، از برنامه‌های توسعه‌ای دانشگاه در بهبود زیرساخت‌ها و امکانات آموزشی قدردانی کرد و افزود: این اقدامات، انگیزه بیشتری به دانشجویان و کارکنان خواهد بخشید.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار با تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه دانشگاه‌ها در توسعه منطقه‌ای و ملی اظهار کرد: دانشگاه‌ها نقشی ذاتی و برجسته در دنیای اقتصاد ایفا می‌کنند، چرا که مهارت‌ها را افزایش داده، سرمایه‌گذاری‌ها و استعداد‌ها را به خود جذب و ثروت آفرینی می‌کنند.

وی با اشاره به پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دانشگاه بین‌المللی، بیان کرد: دانشگاه‌ها به عنوان پیشران اصلی توسعه، نقش لوکوموتیو پیشرفت را ایفا می‌کنند و دانشگاه بین‌المللی چابهار با بهره‌گیری از موقعیت قرارگیری استراتژیک خود در بزرگترین بندر اقیانوسی کشور، می‌تواند به مرکزی برای تبادل دانش و نوآوری در حوزه اقیانوس، اقتصاد دریا و همچنین صنایع بزرگ مستقر در منطقه تبدیل شود.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا