اخبار روز

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه

ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۱۵ تیرماه

۰۶:۱۵ ۱۴ تير ۱۴۰۳

مصطفی حیدری اظهار داشت: حضور حماسی و پرشور مردم شریف انقلاب اسلامی در پای صندوق‌های رأی چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران نشان از وفاداری، اقتدار و پایبندی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

وی با اشاره به حضور مشارکت مردم استان چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه شهروندان شهرکردی در این دوره از انتخابات، افزود: با توجه به دو مرحله‌ای شدن انتخابات امیدواریم مردم با بصیرت تمام به فرد اصلح رأی دهند و حضور پرشور دیگری در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

حیدری اضافه کرد: مردم شهرکرد این بار نیز باید با بصیرت همیشگی و باشکوه‌تر از گذشته در صحنه حاضر شوند و نسبت به انتخاب فرد اصلح تعلل نکنند تا شخص اصلح سکان‌داری عالی‌ترین مقام اجرایی کشور را عهده‌دار شود.


بیشتر بخوانید


وی ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان چهارمحال‌وبختیاری از حضور حماسی هشتم تیر در پای صندوق‌های رأی، گفت: با وجود فشار‌های رسانه‌ای از سوی دشمنان برای کم‌رنگ نشان دادن اهمیت انتخاب ریاست‌جمهوری، مردم فهیم با حضور حداکثری خود می‌توانند از عملی شدن اهداف شوم دشمن جلوگیری کنند.

حیدری تصریح کرد: عزت، اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هشتم تیر با حضور انقلابی مردم به رخ جهانیان کشیده شد و انشاالله این اقتدار دوباره در پانزدهم تیر تکرار شود.

وی با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پانزدهم تیر ادامه داد: از همه مردم شریف استان چهارمحال‌وبختیاری به‌ویژه شهروندان شهرکردی دعوت می‌کنیم تا با حضور حداکثری در انتخابات مشارکت کنند تا ضمن انتخابات یک فرد شایسته، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان این نظام کوبیده شود.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا