اخبار روز

انتخاب مدیر کارآمد، موثرترین راه حل مشکلات کشور است

انتخاب مدیر کارآمد، موثرترین راه حل مشکلات کشور است

۱۴:۵۷ ۱۳ تير ۱۴۰۳

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان در دیدار با وزیر کشور گفت:باید فردی مدیر، مدبر و حکیم انتخاب کنیم، از این دست افراد در کشورمان داریم و تنها باید آنان را بیابیم.

 آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد  شرایط کنونی کشور را برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مهم دانست و افزود: : زمان آن است که بطور گسترده پای صندوق حاضر شویم و فردی را برگزینیم که با انقلاب و امام (ره) زاویه نداشته است.

او  تصریح کرد: باید مبانی اسلام را در ادارات و مراکز مختلف توضیح دهیم و این مساله بیان شود که ما برای حکومت خود نیامده‌ایم، بلکه برای حاکمیت اسلام آمده ایم.

آیت الله طباطبایی نژاد  خاطرنشان کرد: فرق ما با غرب در برخورداری ما از مکتب الهی است، این همه شهید در راه خدا داده شد که اسلام حکومت کند، لذا ما فقط درصدد جابه‌جا کردن افراد در مناصب نیستیم، بلکه حاکمیت اسلام مد نظر ماست.

امام جمعه اصفهان گفت: شهید آیت‌الله رئیسی در دوران خدمت خود به گونه‌ای عمل کرد که کار برای افرادی که در آینده در کرسی مسوولیت قرار می‌گیرند، دشوار شد.

آیت الله طباطبایی نژاد اظهار داشت: استان اصفهان نیاز فراوانی به آب دارد، زیرا این دیار با برخورداری از زمین‌‍‌های وسیع باید آب بیشتری در اختیار داشته باشد.

 مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا