اخبار روز

مشکلی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم

مشکلی در دور اول انتخابات ریاست جمهوری نداشتیم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی:

سالار ولایتمدار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: اتنخابات یک موهبت بسیار ارزنده‌ای است که انقلاب اسلامی به ایران داده و معنا و مفهوم آن این است که ما ایرانیان زنده‌ایم و قیم نمی‌خواهیم و ما ایرانیان خودمان برای خودمان و سرنوشتمان تصمیم می‌گیریم که چه کسانی مسئول باشند. 

وی اظهار کرد: این مسائل بیان هویت است که در روز جمعه مردم فهیم ما از ظرفیت انتخابات استفاده کردند. 

ولایتمدار افزود: حضور هر فرد پای صندوق یک قدم دشمن را به عقب می‌راند حالا هرچه تعداد افراد رای‌دهنده بیشتر باشد دشمن بیشتر به عقب رانده می‌شود و فرصت سازندگی، ترقی و پیشرفت و پیدا کردن ظرفیت‌های خودمان پیدا می‌شود. 

نماینده مردم قزوین در مجلس بیان کرد: ان‌شالله مردم کشورمان در روز جمعه در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند و امیدواری را برای کشور و دوستانمان فراهم می‌کنند. 

ولایتمدار تصریح کرد: همواره از مردم عزیز استدعا دارم از فرصت انتخابات استفاده کنند. رهبر انقلاب فرمودند چرا از یک اقدامی که هزینه ندارد، اما یک دنیا بهره‌وری دارد استفاده نکنیم. با شناختی که از مردم دارم و دشمن را رصد می‌‎کنند در دور دوم انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت.

وی گفت: باید از همه برگزارکنندگان انتخابات چه در وزارت کشور و چه نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و حفاظتی و همه عزیزان مثل اصحاب رسانه که در این زمینه تلاش کردند تشکر کنیم، چون به بهترین وجه در انتخابات پیش رفتیم و مشکلی در دور اول انتخابات نداشتیم.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا