اخبار روز

نگرانی رژیم صهیونیستی در مورد کمبود شدید نیرو‌های ارتش

نگرانی رژیم صهیونیستی در مورد کمبود شدید نیرو‌های ارتش

در گزارشی که کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی منتشر کرد، هرزی هالیوی رئیس ستاد ارتش این رژیم به سران کابینه اطلاع داد که ارتش باید ۱۵ گردان، معادل یک لشکر نظامی متشکل از ۴۵۰۰ سرباز، برای انجام وظایف مورد نیاز در جبهه‌های مختلف اضافه کند.

براساس گزارش عربی پست، این گزارش می‌افزاید که کمبود شدید نیرو تنها به دلیل جنگ نبوده، بلکه به دلیل نیاز به افزایش تعداد نیرو‌ها به منظور انجام وظایف اضافی ارتش صهیونیستی است. به عنوان بخشی از تلاش‌های ارتش صهیونیستی برای حل مشکل کمبود شدید نیرو، پنج گردان متشکل از سربازانی که قبلا معافیت از خدمت دریافت کرده بودند، ایجاد می‌شود.

در گزارش کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی آمده است که بحران نیروی انسانی در ارتش صهیونیستی پرهزینه شده است، زیرا مبلغی که از خزانه کابینه صهیونیستی از ابتدای جنگ برای جذب نیرو‌های ذخیره صرف شده است از ۴۰ میلیارد شیکل (حدود ۱۰ میلیارد دلار) فراتر رفته است.

این بار مالی، علاوه بر مجموع هزینه جنگ رژیم علیه غزه است که ممکن است از ۶۷ میلیارد دلار فراتر رود، همانطور که امیر یارون، رئیس بانک مرکزی رژیم صهیونیستی چند روز پیش هشدار داد.

هشدار‌های رئیس ستاد ارتش این رژیم در شرایط بحرانی رای گیری قانونی است که صهیونیست‌های حریدی را از خدمت سربازی معاف می‌کند. این قانون بامداد امروز در کنست رژیم صهیونیستی به تصویب رسید.

مترجم: مینا عظیمی

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا