اخبار روز

کشف ۱۰۰ قلم اموال مسروقه در مخفیگاه سارق حرفه‌ای 

کشف ۱۰۰ قلم اموال مسروقه در مخفیگاه سارق حرفه‌ای 

سرهنگ سید محمدرضا موسوی سر کلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در اجرای طرح مبارزه با سارقان لوازم و محتویات خودرو، ماموران کلانتری ۱۵۱ یافت آباد پس از رصد‌های اطلاعاتی و به کارگیری شیوه‌های نوین پلیسی، یک نفر سارق حرفه‌ای محتویات خودرو و مخفیگاه او را شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار پلیس قرار دادند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان از این داشت متهم علاوه بر سرقت به مالخری اموال مسروقه نیز می‌پردازد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: پس از اخذ دستور قضائی و اعزام به محل مخفیگاه متهم، ماموران پلیس به صورت نامحسوس محل را زیر نظر گرفتند و متهم را هنگامی که قصد ورود به مخفیگاهش را داشت دستگیر کردند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: در بررسی‌های بیشتر از مخفیگاه متهم، بیش از ۱۰۰ قلم اموال مسروقه از قبیل: ۳۴ عدد باند، ۴۲ عدد ضبط، ۴ عدد آمپیلی فایر، سه دستگاه مانیتور خودرو، دو عدد ساب، و تعدادی لوازم دیگر خودرو و پیچ گوشتی شارژی و ادوات سرقت کشف شد.

سرهنگ موسوی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد، گفت: شناسایی مال باختگان و کشف جرائم دیگر متهم در دستور کار پلیس قرار دارد.

سرهنگ موسوی در پایان به شهروندان توصیه کرد، خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و خودرو خود را در دید دوربین‌های مداربسته پارک کنند. 

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا