اخبار روز

مرگ موتور سوار زرندی در جاده روستایی

مرگ موتور سوار زرندی در جاده روستایی

رئیس فوریت‌های پزشکی زرند گفت: بدنبال گزارش مردمی مبنی بر تصادف موتورسیکلت در جاده اکبر آباد به سمت تقی آباد در ساعت ۲۳:۲۵ دیشب، بلافاصله نزدیکترین تیم فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شد.

امین عرب پور افزود: متاسفانه راکب ۱۸ ساله موتورسیکلت حین رسیدن کارشناسان اورژانس به صحنه حادثه هیچگونه علائم حیاتی نداشت و پرسنل اورژانس ضمن انجام احیای قلبی ریوی بیمار، وی را به بیمارستان امام علی (ع) اعزام کردند که تلاش کادر درمان بیمارستان نیز برای احیای بیمار موفقیت آمیز نبود و راکب جوان متاسفانه بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی تصریح کرد: در سال ۱۴۰۲ در هزار و ۵۶۷ ماموریت تصادفی که با تلاش اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان زرند انجام شد، هزار و ۹۱۴ نفر مصدوم شدند یا جان خود را از دست دادند که از این تعداد هزار و ۵۰۱ نفر مرد و ۴۱۳ نفر زن و همچنین ۹۳۴ نفر راکب موتورسیکلت بوده اند.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان زرند از مردم خواست، ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی حتما در هنگام سوار شدن بر موتورسیکلت از کلاه ایمنی استفاده کنند و تمامی سرنشینان خودرو خصوصا در جاده‌ها بستن کمربند ایمنی را جدی بگیرند؛ چرا که از شدت ضربه، پرت شدن از خودرو و متعاقبا جراحات شدید و یا فوت سرنشینان به مقدار زیاد جلوگیری می‌کند.

منبع : خبرنگاران جوان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا