اخبار روزاقتصاد

بنیانگذار Cardano ادغام بیت کوین کش را در نظرسنجی X پیشنهاد می کند

بنیانگذار Cardano ادغام بیت کوین کش را در نظرسنجی X پیشنهاد می کند

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، اخیراً یک “نظرسنجی فرضی” در پلتفرم رسانه اجتماعی X پست کرده است و از جامعه رمزارزها می پرسد که آیا علاقه مند به دیدن Cardano هستند یا خیر. و ادغام بیت کوین کش

این نظرسنجی در 24 ساعت اول خود بیش از 12000 رای دریافت کرد و 66.3% اکثریت زودهنگام به این پیشنهاد رای مثبت دادند.

d8a8d986db8cd8a7d986daafd8b0d8a7d8b1 cardano d8a7d8afd8bad8a7d985 d8a8db8cd8aa daa9d988db8cd986 daa9d8b4 d8b1d8a7 d8afd8b1 d986d8b8d8b1 6637dfa87ce6e
منبع: @IOHK_Charles on X. 

“آیا دوست دارید بیت‌کوین کش به یک زنجیره شرکای کاردانو تبدیل شود که با اثبات مفید کار Leios، NiPoPoWs، و فناوری Ergo ارتقا یافته است، بنابراین سریع‌ترین و مفیدترین اثبات زنجیره کار باشد. آیا تا به حال ساخته شده است؟»

همانطور که در بالا ذکر شد، هاسکینسون نظرسنجی خود را فرضی نامید. با این حال، همانطور که ایلان ماسک از زمان خرید پلتفرم X، که قبلا توییتر بود، نشان داده است، می‌توان از این پلتفرم به عنوان نقطه‌ای برای تصمیم‌گیری استفاده کرد.

بن شری، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری شرکت بلاکچین Biggest Lab، نظری را به نفع این حرکت ارسال کرد و اظهار داشت که او “همیشه فکر می کرد با توجه به مدل مشترک UTXO که مقیاس پذیری و تمرکززدایی بالا را امکان پذیر می کند، هم افزایی طبیعی بین این دو زنجیره وجود دارد.”

در حالی که به نظر می رسد جامعه از ایده ادغام بیت کوین کش و کاردانو حمایت می کند، نحوه شکل گیری و عملکرد چنین مشارکتی کمی مبهم است.

از نظر فناوری، هاسکینسون از اصطلاح “همکاری زنجیره ای” استفاده کرد. به نظر می رسد این بدان معناست که بیت کوین کش باید به شکلی پل بزند یا زنجیره ای متقابل داشته باشد تا بتواند با ارتقاهای پیشنهادی کار کند.

با فرض اینکه هر دو تیم توسعه بتوانند در مورد جنبه‌های فنی مشارکت به توافق برسند، همچنان باید بین ذینفعان و توسعه‌دهندگان اجماع وجود داشته باشد.

گفتمان هاسکینسون در رسانه‌های اجتماعی زمانی مطرح می‌شود که کاردانو برای دو «ارتقای بزرگ» در سال جاری آماده می‌شود. همانطور که کوین تلگراف اخیرا گزارش کرده است، این شرکت در حال آماده شدن برای هاردفورک “چانگ” است که قرار است در سه ماهه دوم سال 2024 و همچنین یک مدل اثبات سهام جدید به نام “Ouroboros Leios.”

ارتقای‌های معلق توسط هاسکینسون در پاسخ به ویدیویی که در ۷ آوریل توسط بن «بیت‌بوی» آرمسترانگ، اینفلوئنسر رمزارز ارسال شده بود، تحسین شد. در این ویدئو، آرمسترانگ از کاردانو به عنوان “مرده” یاد کرد

موارد مرتبط: کهنه سربازان رمزنگاری از DOJ برای هدف قرار دادن راجر ور یک دهه پس از ترک ایالات متحده درخواست می کنند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا