حاشیه

فیلمی کمتر دیده شده از خوانندگی ستاره سعیدی برای همسرش | این ویدیو اشک همه را در آورد

فیلمی کمتر دیده شده از خوانندگی ستاره سعیدی برای همسرش | این ویدیو اشک همه را در آورد

فیلمی کمتر دیده شده از خوانندگی ستاره سعیدی برای همسرش | این ویدیو اشک همه را در آورد



آنچه دیگران می خوانند:

ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضی بود. خانم سعیدی متولد سال 1363 و 39 ساله بودند. امروز جمعه 10 شهریور ستاره سعیدی فوت کرد. ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی بود. ستاره سعیدی به یک بیماری سخت مبتلا بود. چندی قبل بیژن مرتضوی از مردم درخواست دعا برای سلامتی همسرش ، ستاره سعیدی را داشت.  در ادامه فیلمی کمتر دیده شده از ستاره سعیدی که برای همسرش می خواند را مشاهده می کنید.

بیوگرافی ستاره سعیدی

ستاره سعیدی، مدل ایرانی همسر جوان بیژن مرتضوی، خواننده و نوازنده مشهور ایرانی است که در حال حاضر آمریکا زندگی می‌کند. ستاره سعیدی به عنوان معاون مدیر کل و مدیر امور مالی فعالیت داشته و در رشته مدیریت تحصیل کرده است. او در ابتدا مدیر برنامه های بیژن مرتضوی بوده و همین آشنایی منجر به ازدواج او با خواننده و نوازنده مشهور شده است. گفته می شود که اختلاف سنی 26 سال بین او همسرش به شدت مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

البته این ازدواج بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته و مردم درباره آن انتقادهای زیادی داشته اند. اختلاف سنی 26 ساله بین آنها باعث این انتقادهای شدید شده بود تا جایی که برخی کاربران بیژن مرتضوی را به فرزند همسری متهم کردند.اما بعد از انتقادهای زیادی که به این دو شخص شد، ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی با انتشار ویدئویی به شایعات اختلاف سنی خاتمه داد. او در این ویدئو اعلام کرد که 36 سال سن دارد و از زندگی خصوصی خود با بیژن مرتضوی بسیار خوشحال و راضی است.

ماجرای ازدواج ستاره سعیدی با بیژن مرتضوی

ستاره سعیدی یکی از هوادارن بیژن مرتضوی بود به طوری که همیشه در همه کنسرتهایی که بیژن مرتضوی حضور داشت و در نهایت بعنوان مدیر برنامه های بیژن مرتضوی انتخاب شد و این آشنایی منجر به ازدواج آنها شد.

ابتلا به تومور مغزی

ستاره سعیدی در چند ماه اخیر متوجه وجود تومور مغزی شده بود تا اینکه به پیشنهاد پزشکان برای درآوردن آن تن به عمل جراحی داد و قرار بود ظرف چند روز به خانه برگردد.

 اغماء و فوت ستاره سعیدی

خانم سعیدی تحت عمل جراحی سختی قرار گرفت تا جایی که پزشکان مجبور شدند به مدت پنج روز او را در حالت خواب مصنوعی نگه داشته تا آسیب جراحی را کم کنند

با این حال این مدت به بیش از ۱۰ روز طول کشید و خانم سعیدی به اغمای غیر قابل کنترلی رفت و در نهایت در آخرین ساعات روز پنجشنه ۹ شهریور ۱۴۰۲ در ۴۱ سالگی درگذشت.

منبع : شما نیوز

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا