حاشیه

معرفی سریال آمریکایی ها- The Americans

معرفی سریال آمریکایی ها- The Americans

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معرفی سریال آمریکایی ها- The Americans

  • نام سریال: آمریکایی ها- The Americans 
  • خالق: جو وایزبرگ
  • سال پخش: ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸
  • تعداد قسمت‌ها: ۷۵
  • ژانر: درام، جنایی و اسرارآمیز
  • میانگین امتیازات The Americans در IMDB: ۸.۴

 

 

بازیگران: کری راسل، متیو رایز و ماکسیمیلیانو هرناندز

 

 

خلاصه سریال

حول محور زوجی از جاسوسان شوروی می‌چرخد که با پوششی عمیق به‌عنوان یک زوج معمولی در واشینگتون ساکن هستند؛ در صورتی که فرزندان، همسایه‌ها، همکاران و دوستان هیچ اطلاعی از فعالیت‌های آن‌ها ندارند. آن‌ها در خانه یک پدر و مادر کلیشه‌ای، با بچه‌هایی کلیشه‌ای هستند؛ در محل کار، به‌عنوان کارمندان آژانس هواپیمایی ظاهر می‌شوند. اما در شب، شبکه‌ای از افراد مورد اعتماد، عاشقان، فریب‌کاران و شخصیت‌های تاریخی دوران جنگ سرد برهه ریگان را به یکدیگر می‌بافند و همه چیز را پیچیده می‌کنند…

کاور سیاه و سفید سریال The Americans

درباره سریال 

سریال جاسوسی The Americans، یکی از قوی‌ترین و منحصربه‌فردترین درام‌های باپرستیژ تلویزیون است.

درگیری مخفیانه و بی‌سروصدای جاسوس‌ها که می‌تواند به اتفاقات بزرگی منجر شود، خیلی هیجان‌انگیزتر و ترسناک‌تر از یک اکشن طوفانی تمام‌عیار است. شاید به خاطر اینکه جاسوس‌بازی خیلی پیچیده‌تر و اسرارآمیزتر از تیراندازی و مبارزه‌های تن به تن در وسط خیابان است. جاسوس‌بازی یعنی مبارزه در اوج سکوت. یعنی تعقیب و گریز در سایه‌ها. اگر در اکشن‌ها، دو طرف نبرد به‌طور کاملا آشکاری در مقابل هم قرار می‌گیرند. اگر در اکشن‌ها دوست و دشمن مشخص است و می‌دانیم هر که زور و بازوی قوی‌تری داشته باشد پیروز میدان است، جاسوس‌بازی فرق می‌کند. جاسوس‌ها به مهارت‌های عجیب و غریب‌تر و باظرافت‌تری برای زنده ماندن نیاز دارند. باید بتوانند خوب دروغ بگویند. باید بتوانند خوب روان قربانیانشان را در مشت بگیرند. باید بتوانند هویت واقعی‌شان را زیر خروارها هویت‌های قلابی و اسم‌های مستعار پنهان نگه دارند.

پیچش‌های داستانی که به‌طرز شگفت‌انگیزی واقع‌گرایانه برنامه‌ریزی شده، بیننده را وادار می‌کند تا تبعات یک جنگ اعلام نشده را در نظر بگیرد؛ محافظت از باورهای خود چه قیمتی دارد، آیا ارزشش را دارد؛ و آیا تمام این اتفاقات به نفع هر دو جبهه بوده است.

 

 

منبع: انتخاب

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا