عکس های مدلینگ مادهوری دیکشیت در 57 سالگی اش زیباتر از دوران جوانی اش+بیوگرافی

عکس های مدلینگ مادهوری دیکشیت در 57 سالگی اش زیباتر از دوران جوانی اش+بیوگرافی

مادهوری دیکشیت (هندی: माधुरी दीक्षित) متولد ۱۵ می ۱۹۶۷ در بمبئی، بازیگر اهل هند است. او یکی از معروف‌ترین بازیگران هند است و در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ و اوایل ۲۰۰۰ بسیار برجسته بوده‌است (جمعاً در ۷۴ فیلم و ۱۳ حضور تلویزیونی). در سال ۲۰۰۸ جایزهٔ غیرنظامی هند پدما شری توسط دولت هند به او اهدا شد. او توانسته از چهارده نامزدی خود در جشنواره فیلم فیر برنده پنج جایزه از این جشنواره شود، که از نظر دفعات نامزدی در این جشنواره رکورددار است.

در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی کوتاه مادهوری دیکشیت و جدیدترین عکس های او همراه باشید.

عکس های مدلینگ مادهوری دیکشیت

 

 

 

 

 

 

 

بیوگرافی کوتاه مادهوری دیکشیت

مادوری دیکشیت یک بومی بمبئی هند است. او در ۱۵ می ۱۹۶۷ در یک خانوادهٔ ماهاراشتایی به دنیا آمد. مدوری در دانشگاه بمبئی در رشتهٔ میکرو بیولوژی تحصیل کرده‌است.

در ۱۹۹۰ هنگامی که فیلمبرداری فیلم ساجن ادامه داشت، مدوری با سانجی دات که آن زمان با ریچا شارما ازدواج کرده بود، رابطه داشت. علی‌رغم مخالفت پدرش رابطه اش را ادامه داد اما بعدها با دستگیری سانجی دات، دیکشیت رابطه را تمام کرد. دیکشیت در ۱۹۹۹ با دکتر سریرام مادهو نه نه، که در لوس آنجلس مشغول به کار بود، ازدواج کرد. او دو پسر به نام‌های آرین و رایان دارد. دیکشیت بعد از ازدواجش، نزدیک به ده سال در کلورادو زندگی کرد و در ۲۰۱۱ همراه با خانواده اش به هند بازگشت.

این بازیگر 57 ساله در سال‌های اخیر کم‌کارتر بوده، اما تصاویر جدیدش نشان می‌دهند که او هنوز هم مانند 30 سال پیش زیباست. مادهوری در جدیدترین تصاویرش با استایلی مشکی دیده می‌شود که روی شومیز ساتن او طرح‌های گل و روی دامن ساتنش نوشته‌هایی انگلیسی نقش بسته‌اند. این بازیگر معمولا اهمیت ویژه‌ای برای استایلش قائل است و سعی می‌کند شیک و مرتب جلوه کند.

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

خروج از نسخه موبایل