حاشیه

پریسا اکبرنژاد “نوزاد فیلم دو نفر و نصفی” به همراه شوهرش در اروپا+عکس و بیوگرافی

پریسا اکبرنژاد “نوزاد فیلم دو نفر و نصفی” به همراه شوهرش در اروپا+عکس و بیوگرافی

پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی: این بازیگر سینما و تلویزیون  متولد 1369 در تهران است. وی در فیلم دو نفر و نصفی، نقش نوزاد فیلم را بازی کرده است. دو نفر و نصفی محصول سال ۱۳۷۰ ایران است.  همسر و فرزندان پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی با عکس های بزرگسالی و جدید وی تا مهاجرت از ایران در ادامه مطلب این بخش فرهنگ و هنر در مجموعه فیلم و سریال مجله خبری چشمک بررسی خواهد شد.

بیوگرافی پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی

پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی، بازیگر، تئاتر و سینما و تلویزیون است. او که با بازی در فیلم دو نفر و نصفی در نقش نوزاد به نام پریسا به شهرت رسید، حالا کمتر در عرصه ی بازیگری دیده شده است و در حال حاضر هیچگونه فعالیتی در زمینه هنرپیشگی ندارد و سال ها پیش از ایران مهاجرت کرده است و در حال حاضر در ایران زندگی نمی کند.از پریسا اکبر نژاد به عنوان اولین بازیگر کودک ۱۱ ماهه سینمای ایران یاد می شود.

پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی

پریسا اکبرنژاد بازیگری را از 11 ماهگی شروع کرده و اولین بار در سال 1370 با بازی در فیلم “دو نفر و نصفی” بر پرده نقره ای سینما دیده شد. او باوجود محبوبیتی که به دست آورد ، پس از آن در هیچ فیلم و سریال دیگری دیده نشد و گویا خانواده اش علاقه چندانی به حضور او در سینما و بازیگری نداشتند. او هم اکنون به شغل دیگری مشغول است و در خارج از کشور زندگی می کند.

خانم اکبرنژاد چند سال پیش ازدواج کرده و در حال حاضر متاهل می باشد.

پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی

فیلم دو نفر و نصفی

حتما شما فیلم نوستالژیک دو نفر و نصفی را دیده‌اید. دو نفر و نصفی عنوان فیلمی سینمایی ساخته یدالله صمدی، محصول سال ۱۳۷۰ ایران است. صمدی این داستان را با نگاهی به داستان سه مرد و یک سبد اثر کولین سِرو نوشته‌است. علیرضا خمسه با بازی در دو نفر و نصفی، در سال ۱۳۷۰، کاندیدای بهترین بازیگر نقش دوم مرد در بخش مسابقهٔ سینمای ایران گردید.

پریسا اکبرنژاد

زن جوانی (آتنه فقیه‌نصیری) دختر ۱۱ ماهه‌اش، پریسا را به پارک می‌بَرَد، اما کالسکه در سراشیبی پارک به حرکت درمی‌آید و از پارک خارج می‌شود. زن مسیری را به دنبال کالسکه می‌دود، اما در نهایت آن را گم می‌کند. کالسکه مقابل خانهٔ دو پسرعمو، به نام‌های خسرو (فرامرز قریبیان) و علی‌رضا (علیرضا خمسه)، متوقف می‌شود. خسرو راننده است و علیرضا عکاس دوره‌گرد و دلقک. پسرعموها سعی می‌کنند پریسا را به دیگران بسپارند و از دست او خلاص شوند، اما کسی حاضر نمی‌شود از او نگهداری کند.

پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی

در نهایت، مجبور می‌شوند خود از پریسا مراقبت کنند. آن دو به‌تدریج به دختر کوچک علاقه‌مند می‌شوند و حضور پریسا زندگی این دو مرد مجرد را به‌کلی تغییر می‌دهد….

 

پریسا اکبرنژاد نوزاد فیلم دو نفر و نصفی

 

 

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا