حاشیه

جاییکه سمیرا زخمی کاری و مهدی پاکدل عاشق هم شدن

جاییکه سمیرا زخمی کاری و مهدی پاکدل عاشق هم شدن

رعنا آزادی ور و  مهدی پاکدل: رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل زوج بی‌حاشیه سینما که فعالیت چندانی در صفحه مجازی‌شان نیز ندارند،مهمان برنامه 360 عادل فردوسی‌پور شدند و با عادل و محمد بحرانی به گپ و گفت نشستند. نه تنها تیپ و استایل قشنگ این زوج در برنامه عادل مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت بلکه طریقه آشنایی مهدی پاکدل و سمیرا زخمی کاری، اخلاق واقعی رعنا آزادی ور در خانه،تعریف مهدی پاکدل از همسرش،قدردانی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل از عادل فردوسی‌پور نیز مورد توجه واقع شد. در ادامه این مطلب فرهنگ و هنر صحبتهای مهدی پاکدل درباره همسرش رعنا آزادی ور را می خوانید.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهدی پاکدل، همسرانش و دیگر ناگفته های زندگی شخصی و حرفه ای+عکس

طریقه آشنایی مهدی پاکدل و سمیرا زخمی کاری

رعنا آزادی ور در برنامه عادل درباره نحوه آشنایی با همسرش مهدی پاکدل چنین گفت :

من و مهدی قبلاً با هم کار کرده بودیم اما سر کار آقای شجریان من مهدی رو بعد از شش هفت سال دیدم و ابر می‌بارد کار خودش رو کرد.

مهدی پاکدل در سال 1385 با بهنوش طباطبایی، بازیگر سینما و تلویزیون، ازدواج کرد و در سال 1395 هم از یکدیگر جدا شدند.در آبان 1399، عاطفه رضوی با انتشار پستی در اینستاگرام ازدواج پاکدل با رعنا آزادی ور را تبریک گفت.

رعنا آزادی ور و  مهدی پاکدل

تعریف و تمجید مهدی پاکدل از اخلاق همسرش رعنا آزادی ور

رعنا آزادی‌ور بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری که مطابقتی علنی و بی‌واسطه با کاراکتر لیدی مکبثِ شکسپیر دارد و کاراکترش را به بی‌رحمی، خون‌خواری و خشونت سوق می‌دهد، در زندگی واقعی تفاوت فاحشی با نقش سمیرا زخم کاری دارد، چنان که همسرش مهدی پاکدل در برنامه 360 عادل فذردوسی پور به تعریف و تمجید عاشقانه از او می پردازد. مهدی پاکدل بعد از شوخی محمد بحرانی با سمیرای زخم کاری و کتک کاری جواد عزتی توسط او گفت:

رعنا آزادی ور و  مهدی پاکدل، ببینید رعنا خیلی جالبه،همیشه همین قدر خنده رو هست،یکی از مطالبی که من به رعنا گفتم بیا بریم برنامه 360 اینه که سمیرا رو بشوره ببره و مردم خود واقعیت رو ببینن که چقدر مهربون و باحال و سرحالی.

رعنا آزادی ور نیز در ادامه صحبت های همسرش عنوان نمود:

آدم‌ها همش دچار اشتباه میشن راجع به من و فکر می‌کنن همونقدر عصبی و تلخ هستم،یه ذره منو راستش اذیت می‌کنه ولی شغل ما همینه و من عادت کردم.

قدردانی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل از عادل فردوسی‌پور

رعنا آزادی ور و  مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل در برنامه 360 از عادل فردوسی پور قدر دانی کرده و عنوان نمودند:

قدردان شما هستیم بسیار، نسل ما. امیدوارم که زودتر گزارش‌هاتون رو بشنوم و کیف کنم.

در ادامه عادل با تشکر از این زوج بازیگر گفت:

حالا شایدم شد، انشالله که بشه.

بیشتر بخوانید: عکسهای زیبای رعنا آزادی ور بازیگر زخم کاری با مهدی پاکدل+ بیوگرافی

توجه این مطلب از سایت چشمک برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این متن ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا