حاشیه

حسن اسدی جوان تر از عکسایش است | عمرا اگر حسن اسدی را ببینی بشناسی

حسن اسدی جوان تر از عکسایش است | عمرا اگر حسن اسدی را ببینی بشناسی



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شما نیوز؛ حسن اسدی بازیگر ایرانی متولد دهم شهریورماه 1341 در شهرستان تربت حیدریه است.حسن اسدی برای اولین بار در نه سالگی در مدرسه، روی سن تئاتر رفت و در همان سالها نخستین جرقه های  گرایش ناخودآگاه به عالم رنگارنگ موسیقی، نمایش و هنر در او زده شد اولین کار حرفه ای حسن اسدی بازی در تئاتر انتظار سرخ بود که در سالهای اولیهِ دفاع  مقدس(1361) در تالار وحدت به روی صحنه رفت.حسن اسدی در سالهای 64-63 دوره گویندگی فیلم و تلویزیون را گذراند و در همین دوره آموزشی بود  که از محضر اساتید بزرگی همچون مرحوم عزت اله مقبلی، مرحوم حمید سمندریان ، علی اکبر کسمائی، پرویز تاییدی ، جابر عناصری ، اسماعیل شنگله، جلال مقامی و … بهره برد. 

ac-image-BA16056207268r

حسن اسدیدر گزینش نقش‌ها وسواس به خرج می‌دهم

اسدی ادامه داد: امروز شرایطی است که همه سعی می‌کنند فیلم بسازند. خیلی از جوان‌ها و حتی قدیمی‌ترها در تلاش برای ساخت فیلم هستند و خیلی هم برای رسیدن به این هدف از روش‌های معمول جهت جذب سرمایه استفاده نمی‌کنند. به همین دلیل شخصاً در گزینش پیشنهاداتی که دارم، خیلی وسواس به خرج می‌دهم و تلاش می‌کنم حداقل یک وجه غالب ارزشمند برایم داشته باشد. در سینما هم همین‌طور است و اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، حتماً از آن استقبال می‌کنم.

این بازیگر درباره بازپخش سریال‌های قدیمی خود از تلویزیون هم گفت: خیلی از این سریال‌ها برای مخاطب تبدیل به نوستالژی شده‌اند و به همین دلیل دیدن چندباره آن‌ها را همچنان دوست دارند. مثل سریال «خط قرمز» که هنوز در گوشه و کنار می‌بینم که دوستان درباره آن صحبت می‌کنند. برخی حتی از پخش سریال عکس می‌گیرند و برایم می‌فرستند. بخشی از نسل جوان‌تر هم این کارها ندیده بودند و برای اولین بار مخاطب این سریال‌ها هستند.

 

 

منبع : شما نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا