اقتصاد

راه اندازی توکن POL در حال انجام است، با وجود لغزش بازار، نوید دوره جدیدی را برای Polygon می دهد

راه اندازی توکن POL در حال انجام است، با وجود لغزش بازار، نوید دوره جدیدی را برای Polygon می دهد

Polygon رسما انتقال مورد انتظار خود را از MATIC به توکن جدید Polygon Ecosystem آغاز کرده است. (POL) به عنوان بخشی از نقشه راه “Polygon 2.0” خود، طبق بیانیه 4 سپتامبر به اشتراک گذاشته شده با .

دارندگان نشانه‌های MATIC در زنجیره اثبات سهام (PoS) چند ضلعی، از جمله تمام نشانه‌های شرط‌بندی شده، به‌طور خودکار به POL ارتقا خواهند یافت. در همین حال، کسانی که MATIC را در شبکه اصلی اتریوم، Polygon zkEVM، و صرافی های متمرکز دارند، دارند. می‌تواند در هر زمان را به توکن جدید ارتقا دهد.

پس از ارتقا، POL به‌عنوان توکن گاز طبیعی و سهام برای زنجیره جانبی Polygon PoS عمل می‌کند. Polygon POL را به‌عنوان یک «توکن فوق‌مولد» توصیف کرد که برای ارائه خدمات ارزشمند در تمام زنجیره‌های شبکه Polygon، از جمله AggLayer طراحی شده است.

علی‌رغم پیش‌بینی ارتقای توکن، ارزش POL حدود 10 درصد کاهش یافته است. کاهش گسترده‌تر بازار که بیت کوین و سایر دارایی‌های دیجیتال پیشرو را در 24 ساعت گذشته تحت تأثیر قرار داده است.

انتشارات POL

POL یک مدل رشد پایدار با نرخ انتشار سالانه 2 درصد معرفی می‌کند.

Polygon بیان کرد که انتشارات جدید POL توسط یک قرارداد هوشمند کنترل می شود که میزان انتشار را در محدوده های از پیش تعریف شده حفظ می کند. این زمان‌بندی را می‌توان از طریق مدیریت جامعه تنظیم کرد و پیش‌بینی‌پذیری و ثبات را برای جامعه تضمین می‌کند.

در همین حال، انتشار سالانه ۲٪ به طور مساوی بین پاداش‌های اعتبارسنجی در Polygon PoS و جامعه خزانه‌داری تقسیم می‌شود. این شبکه اضافه کرد:

“تأیید کنندگان 1٪ به عنوان انگیزه برای ایمن سازی شبکه دریافت می کنند، در حالی که 1٪ دیگر به خزانه داری جامعه می رود تا از Polygon برای دراز مدت پشتیبانی کند. ”

این مدل انتشار پاداش‌های مداوم را برای اعتبارسنجی‌ها تضمین می‌کند، آن را برای شرکت‌کنندگان جدید جذاب می‌کند و امنیت شبکه را از طریق یک استخر اعتبارسنجی غیرمتمرکز تقویت می‌کند.

از سوی دیگر، خزانه داری انجمن، با 1٪ باقی مانده حفظ می شود انتشار گازهای گلخانه ای، برای پایداری اکوسیستم حیاتی است. خزانه‌داری توسط جامعه Polygon مدیریت می‌شود و برای کمک‌های مالی، تحقیقات، ارتقاء پروتکل‌ها و طرح‌هایی که توسعه Polygon را پیش می‌برند، استفاده می‌شود.

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا