اقتصاد

سرمایه گذاری DeFi ترامپ برای استفاده از Aave و Ethereum نه بیت کوین با رویکرد منبع باز

سرمایه گذاری DeFi ترامپ برای استفاده از Aave و Ethereum نه بیت کوین با رویکرد منبع باز

گزارش‌ها نشان داده‌اند که Aave یک تامین‌کننده زیرساخت کلیدی در رئیس جمهور سابق است آخرین سرمایه گذاری دونالد ترامپ در بخش DeFi.

در 3 سپتامبر، Coindesk با استناد به وایت پیپر ترامپ ابتکار ارزهای دیجیتال مرتبط با World Liberty Financial، فاش کرد که این پروژه بر روی پلتفرم Aave و بلاک چین اتریوم ساخته خواهد شد و بر روی یک “سیستم حساب اعتباری.”

ترامپ یک موضع مثبت در مورد بیت کوین در طول مبارزات انتخاباتی خود، اما انتخاب نکرده است که به موج DeFi بپیوندد تحرک در شبکه، نشان دهنده علاقه بیشتر به فناوری بلاک چین فراتر از دارایی دیجیتال پیشرو است.

یک فورک Aave نیست

گابریل شاپیرو، وکیل کریپتو، که شریک حقوقی‌اش الکس گولوبیتسکی به پروژه مرتبط با ترامپ مشاوره می‌دهد، توضیح داد که این یک “تغذیه‌کننده سبک وزن غیرقانونی به Aave [و] نه یک چنگال Aave” خواهد بود.

به گفته وی:

“حدس شخصی من، و امیدوارم بر این اساس ارائه شده باشد، این است که شبیه NFT ترامپ است – این راهی است برای حامیان ترامپ پشتیبانی آن‌ها را نشان دهید و همزمان کمی در مورد DeFi بیاموزید/تجربه کنید… Aave DeFi واقعی است، فقط به Aave AFAIK سپرده می‌شود.”

گرچه این پروژه یک فورک Aave نیست ، ارتباط آن با پروتکل وام دهی DeFi منجر به افزایش مختصری در ارزش توکن آن شد. با این حال، تا زمان انتشار، اندکی به 129 دلار رسیده است، که در روز در بحبوحه کاهش گسترده تر بازار، 2 درصد افزایش یافته است.

Aave برجسته ترین پروتکل وام دهی در فضای رمزنگاری است که 70 درصد از بازار وام دهی DeFi را در اختیار دارد. از نظر ارزش کل قفل شده (TVL)، Aave سومین پروتکل بزرگ DeFi است، با حدود 11 میلیارد دلار سرمایه کاربر روی پلت فرم آن قفل شده است. استانی کولچوف، یکی از بنیانگذاران Aave، با خبر استفاده ترامپ از فناوری آن، موفقیت Aave را جشن گرفت، گفت، “به همین دلیل است که ادغام کنندگان Aave را انتخاب می کنند.”

DeFiance Capital بنیانگذار آرتور چئونگ اشاره کرد که با وجود شرایط ضعیف بازار، پس از خرید یک نهنگ به ارزش حدود 7 میلیون دلار از توکن بومی Aave، با وجود شرایط ضعیف بازار، اعتقاد قوی در بازار در مورد پروتکل وام وجود دارد.توسعه منبع باز

در همین حال، Golubitsky اشاره کرد که پروژه پرزیدنت ترامپ منبع باز خواهد بود و به جامعه رمزارز اجازه می دهد تا پروتکل را تغییر داده و مجدداً توزیع کند. این رویکرد با ارزش‌های اصلی جامعه رمزنگاری مطابقت دارد و به شدت از توسعه منبع باز حمایت می‌کند.

به‌علاوه، Golubitsky اطمینان داد که حسابرسان سطح بالا برای اطمینان از قوی بودن امنیت پروژه درگیر هستند.

گولوبیتسکی تاکید کرد که این تلاش‌ها برای ورود کاربران جدید به DeFi و کمک به رشد بخش طراحی شده‌اند. او گفت::

“ما در حال ساخت یک محصول جالب هستیم و من فکر می کنم مردم از نتیجه نهایی تحت تأثیر قرار خواهند گرفت.»

در این مقاله ذکر شد

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا